Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Állásinterjún ti mennyire...

Állásinterjún ti mennyire izgultatok?

Figyelt kérdés

Behívtak állásinterjúra és nagyon izgulok már most, hogy tudnám legyőzni? Mennyire baj ha látszik rajtam h izgulok?

Pályakezdő vagyok, de mindig is izgulós voltam ilyen helyzetekben, akárcsak mint pl az 1. nap az új suliba. És ilyenkor ugye nehezebben is jutnak eszembe a dolgok :S


2012. nov. 22. 17:03
1 2
 1/18 anonim válasza:
96%
Nekem azt tanácsolták "szakértők", hogy rögtön az elején valljam be, mennyire izgulok, ha úgyis látszik rajtam. Rossz pont - az én szakmámban legalábbis - nem jár érte. :)
2012. nov. 22. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:

Mi a szakmád?

Nekem informatikus.

2012. nov. 22. 17:47
 3/18 anonim válasza:
92%
számviteles vagyok, szóval egy kaptafa :)
2012. nov. 22. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:
Egyébként én is így gondolom hogy csak az ilyen értékesítő, tv-s, rádiós, stb.. munkáknál fontos a magabiztos, nem izgulós, nagyon meggyőző stílus.
2012. nov. 22. 18:00
 5/18 anonim válasza:
95%

jah :)

jó szakmánk van az az igazság :)

sok magamutogató meg vessen magára :)

2012. nov. 22. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
93%
Azért sok munkahelyen nézik a magabiztosságot, talpraesettséget. Egyébként ott majd úgyis feloldódsz:)
2012. nov. 23. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
100%

Én tegnap voltam életem első állásinterjúján.

Majd bexartam egésznap, de az odafelé vezető úton totál elmúlt a görcs,most meg azon izgulok, hogy mikor fog csörögni a telefonom. Utána meg azon izgulhatok hogy:

1:mikor lesz már munkám?

2:mennyire fog menni, mennyire fogom bírni ha felvesznek

3:mikor bszom el :S

Örökös körforgás :D

2012. nov. 23. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
94%