Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Vannak itt erotikus webkamerás...

Vannak itt erotikus webkamerás munkát végző lányok?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, holnap lesz az első napom a stúdiónál, ahová jelentkeztem. Kerestem neten ilyen munkát végző lányokat, de csak egyvalakit találtam...és már ő sem írja aktívan a blogját.


Tapasztalatokra lennék kíváncsi, ha segítenétek egy kezdőnek...


Tisztában vagyok vele, hogy a munka milyen, kb mit kell csinálni, ezen a téren nem kell felvilágosítás, sem lehurrogás.

Sajnos igen, eljutottam erre a szintre is: vagy elvállal mindent az ember, vagy a családjával együtt kb éhen hal.

Úgyhogy nem kellenek a lenéző válaszok, okoskodások. Nem egy elkényeztetett diáklány vagyok, aki nem kapja meg a szüleitől a legújabb "mobiltelcsit" stb-t, és ezért vállal ilyet.


Normális válaszokat várok, illetve olyanokat, akik ilyen munkát végeznek.



#erotikus munka #webcam-munka #webcam lány
2013. febr. 4. 16:03
1 2
 11/15 anonim válasza:
100%

Előző hozzászóló vagyok. Az egyik legjobb oldalról (MyFreeCams) az egész ország kompletten le van tiltva. Vajon miért? :D Ha mégis fel tudsz menni valahogy akkor javaslom kezdd el nézegetni mennyi tippeket adnak a modelleknek,ugyanis lehet ingyen is nézni a lányokat, ha mások tippelnek közben. Gyerekek, több száz ezer forintos tippek röpködnek az orrotok előtt, szóval hagyjuk a hülye rizsát arról, hogy mennyire nincs pénz. Az erotikában mindig is volt, van és lesz egy rakat pénz, ez teljesen evidens.


Vagy mentsem le és linkeljem be nektek? NEmhogy százeres, milliós tippek is előfordulnak. Otthonülő milliomos amerikai nyomorékok sokszor beleszeretnek a lányokba és elhalmozzák őket mindenféle jóval. Persze erre a szintre el kell jutni... NA most egy JÓ, hangsúlyozottan JÓ operátor és egy ügyes, kacér nő az ujjai köré tudja csavarni a sok elkényeztetett, kövér nethuszárt. Persze akik megmozdulni sem hajlandóak+rondák, és csak fekszenek az ágyon, azok nem fognak jól keresni....