Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Van jövője a call center...

Van jövője a call center szerű munkáknak?

Figyelt kérdés

Ma volt a 8.os ballagás és kicsit elgondolokodtam mit is kellene majd csinálni.

A felvi.hu -n kitölötöttem egy tesztet és ezt dobta be számomra jellemzőként:kommunikációs és üzleti adminisztrációs feladatok (pl. call center,ügyfélszolgálat).

Erre a call centerre máskor is gondoltam már viszont nem tudom mennyire van jövője mennyire keresnek jól ott az emberek?

Szeretek segíteni másokon és el is tudom képzelni hogy hasonló helyen dolgozzak.

A másik kiemelt kategória az a menedzser szerű marketinges munkák. Ezekről mi a véleményetek? Inkább ezeket ajánlanátok mint a call centert?


2013. jún. 14. 21:19
 1/7 Bence87 ***** válasza:
ez csak rövidtávra jó, hamar kiégnek ott az emberek, nem bírják sokáig.
2013. jún. 14. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm, esetleg a menedzserről van véleményed?
2013. jún. 14. 21:52
 3/7 anonim ***** válasza:

A callcenter többnyire azt jelenti, hogy olyan embereket kell hívogatni, és megpróbálni nekik valami számukra többnyire abszolút szükségtelen cuccot, adott napon nyolcadikként. Ez elég sok durva megjegyzéssel, anyázással, beszólással jár. Ezt rövid távon esetleg tűri az ember, de amikor naponta sok ilyet kap, akkor azért hamar feladja. Ez érthető is. Nem véletlen, hogy gyakorlatilag folyamatosan vannak callcenteres munkák a hirdetések közt. Na nem azért mert annyi callcenteres kell, inkább azért mert maximum pár hónap lehet az átlag, amíg bírja valaki.

Amikor egy cég ügyfélszolgálatán kell telefonhívásokat fogadni, esetenként segíteni, az jobb lehet, de egy-egy idegbeteg ügyfél ott is előfordul.

2013. jún. 14. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Bence87 ***** válasza:
Marketing menedzser picit túltelített, nehéz elhelyezkedni.
2013. jún. 14. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat, a beszólásokat tűröm bár nem tudom hosszútávon milyen lenne. De akkor én szerintem nem a call centerre gondoltam hanem ahova betelefonálnak az emberek a problémájukkal és mi meg próbálunk segíteni.Ennek valami másik szakneve van?
2013. jún. 15. 08:47
 6/7 anonim válasza:
Szia, ne hallgass azert mindenkire. Bence87 marhasagokat hord össze hegyekben. Figyelj amiről a csavo irt az a telemarketing. Amikor ra kell tuszkolni valamit valakire. Az nagyon gaz melo. A call center viszont nagyon okos dontes. A pontos neve ennek a szakmanak az hogy Shared Service Center. Itt olyan tevekenysegeket csinalnak amit tavolrol is lehet csinalni az ugyfelnek. Pl: alkatresz szallitas, orvosi eszkozok szallitasa, heti, havi riportok keszitese...stb. Magyarorszagon ennek nagyon nagy jovoje van. A legfontosabb az angol nyelv hasznalata. Tokeletes angol nyelv kell hozza. Kezdhetsz ügyintezokent a szakmaban. Aztan fejlodhetsz lehetsz koordinator, lehetsz uzlet fejleszto, meg hasonlok. Rengeteg a lehetoseg. Jol dontesz ha a call center iranyaba mozdusz el. Magyarorszagon nagy call centerek, pl T-mobile, Vodafone, British Petrol, DHL Budapest Support Center. Ezek a legnagyobbak Pesten.
2014. febr. 16. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Engem is foglalkoztat a kérdés.Mellesleg 7 évet voltam telemarketinges.A telemarketing szerintem túltelített,mert mindenki eladni akar,venni meg egyre kevesebben.Napi több hívást biztos kapnak az emberek innen onnan,és mindenki rájuk akar sózni valamit.Így dolgoznak tanfolyamokat hírdető cégek,biztosítok,bankok,utazási irodák,kábelszolgáltatók,telekommunikációs cégek és még lehetne sorolni a végtelenségig.Az emberek unják,elegük van belőle,és sok ilyen cég meg is szűnt,mert már szabálytalanságokkal tudtak csak érvényesülni.Több ilyet ismerek.Elterjedt a call center munka a világon,de olvastam cikket róla,hogy idővel robotok fogják ezt is ellátni.Hamar ki is ég az ember ott,és nagy stressznek van kitéve.Itt egy cikk róla: [link]
2018. nov. 28. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!