Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Diákmunkás próbaidő, kirúgatha...

Diákmunkás próbaidő, kirúgathatom magam így?

Figyelt kérdés

Nappali jogviszonyos egyetemi hallgató vagyok, mcdonaldsban dolgozom diákmunkán, diákszövetkezetben van szerződésem.

Eddig 3 napot dolgoztam, közben lett másik állásom, ezt azonnali hatállyal szeretném felmondani,indkolás nélkül.Nem tudok bemenni többet,a munkaruhám ott van.Megtehetem hogy egy telefonhívással indoklás nélkül holnaptól felmondok, és nem megyek többet?

Mi lehet a legsúlyosabb következménye ha ezt teszem?

Elküldik a felmondólevelem a címemre, vagy ha nem jogszerűen járok el, megkereshetnek emiatt a lakcímemen, és kérdőre vonhatnak,vagy feljelenthetnek,megbüntethetnek ezért?

Ha ezt így intézem el,egy telefonhívással,elintézettnek fogják tekinteni?


2013. dec. 17. 16:13
 1/4 A kérdező kommentje:

Főleg olyanok válaszát várom akinek mc donaldsban van ilyen tapasztalata, de mindenki segítségét szívesen fogadom.

Nagyon fontos kérdés.

Köszönöm

2013. dec. 17. 16:20
 2/4 A kérdező kommentje:
igazából eléggé meg vagyok ijedve.
2013. dec. 17. 16:26
 3/4 anonim válasza:
Az iskolaszövetkezetnél kell jelezned hogy kaptál másik munkát, vagy nem kívánsz többet menni. Én 1 napot dolgoztam a tesco-ba nem tetszett megmondtam hogy ez szar és többet nem megyek. A diákmunka ilyen pont ez a lényege nem jár kötöttségekkel felmodhatsz nyugodtan amúgy is normál munkavállalóként 3 hónapon belül mindkét fél indoklás nélkül elállhat a szerződéstől ez a munka törvénykönyvébe van. Mindenféleképpen a szövetkezetnél jelezd szándékodat mert velük vannak szerződésbe és teged közvetítenek ki.
2013. dec. 18. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

mi az,hogy diákmunkán próbaidő?

bemész, beszélsz a főnökkel,és megmondod,hogy találtál jobb állást. még a diákszövetkezetnek sem kell szólni, ők automatikusan kijelentenek majd a rendszerből,ha elmaradsz a diákod bemutatásával

2013. dec. 19. 11:47