Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » SOS gyors, EXTRÉM munkakeresés...

SOS gyors, EXTRÉM munkakeresési tippek HR szemszögből? Önélatrajz, email, interjú? Hol találok olyan embereket-tippeket amit HR-esek írtak?

Figyelt kérdés

DURVA munkakeresési tippek kellenének, olyan, amivel manapság ki lehet tűnni a napi többezer jelentkező közül.

Nem a szokásos gerillaönéletrajznak nevezett 3-képet-beszúrunk-féle, hanem amitől egy kezdő is vonzónak/profinak tűnik.


Olyan munkák érdekelnek, amik nem kamu-MLM-telemarketing-házalós meg éjszakázós fizikai munka. Magyarul amiből meg lehet élni és nem tesz tönkre.


Pályakezdő vagyok, így 2-5 év tapasztalat 1-2 év x cégnél meg ilyeneket nem tudok feltüntetni. Hazugságból csak olyan érdekel, amivel könnyen nem lehet lebukni. Ráadásul fiú vagyok, tehát tudom, hogy a nemfizikai munkákban hátrányban vagyok.


Főképp HR-esek véleménye érdekelne, vagy olyanoké akik sok önéletrajzot láttak/válogattak, vagy pályakezdőként/kevés tapasztalattal elhelyezkedtek, és nem a mélydekoltázsos kategóriában.



2014. máj. 27. 14:59
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Hát erre én is kíváncsi vagyok, mert volt hagyományos CV-m, amerikai, europass,gerillám, meg színes-ugráló-zenélő ppt formátumú is és mégsem hívtak be.


Valószínű a legjobb az lenne, ha magasrangú politikus, cégvezető lenne a haver és akkor cv se kéne...

2014. máj. 27. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Tartom nélkül nem sokat ér a kreatív cv sem. Milyen végzettséged van?
2014. máj. 27. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

Szociológia.

Tudom, hogy ma csak mérnök meg programozó pályakezdő érvényesül, de mikor elkezdtem még nem így állt a helyzet. Sőt, még pár éve sem, mikor egyetem alatt dolgoztam. Ráadásul van is irodai tapasztalatom, de csak pár hónap.

Ha meg állami helyen helyezkedek el, valamennyivel a minimálbér fölött keresek, amivel albérletet se tudok fizetni.