Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egyetemi végzettséggel melyik...

Egyetemi végzettséggel melyik kategóriában kellene lennem a közalkalmazotti bértábla szerint, ha végzettséghez kötött a munkaköröm? Iskolában dolgozok kb.1 éve és jelenleg E kategóriában vagyok.

Figyelt kérdés
Köszönöm!

2015. jan. 14. 15:15
 1/4 anonim ***** válasza:
Én egsészégügyben egyetemi végzettséggel H kategóriás vagyok.Nálad valamit nagyon benéztek.
2015. jan. 14. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Jóval feljebb, indulhat a visszamenőleges pénzek behajtása. Jó szórakozást!
2015. jan. 14. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Sziasztok! Most olvastam amit írtatok. Lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatban! Lenne lehetőségem gimnáziumban dolgozni (pályakezdő vagyok). Rendelkezem felsőfokú képesítéssel is, viszont az álláshoz csak középiskolai végzettség szükséges. És úgy tudom, hogy nem mindenhol nézik a többi végzettséget és ez alapján van a fizetés is. Szóval középiskolai végzettséggel az E kategóriában lennék?? Kérdező: Nem lehet hogy ez miatt vagy E kategóriában? Vagy rosszul tudom. De előre is köszönöm a válaszaitokat! :)
2015. jan. 15. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Jól írja a 3. válaszoló. Azt a végzettséget fizetik meg, ami az állás betöltéséhez szükséges. Teljesen mindegy, hogy van-e diplomád (esetleg ráadásul olyan, ami szervesen kapcsolódik a munkához), ha az állás betöltéséhez elég egy érettségi, akkor csak az annak megfelelő kategóriába sorolnak be.
2015. jan. 16. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.