Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit tudtok a mozdonyvezetői...

Mit tudtok a mozdonyvezetői munkakörről?

Figyelt kérdés
Tényleg hiány van belőlük? Hol lehet képzést szerezni? Milyen fizikai kizáró tényezők vannak? Ha meg van a képzés el tudok e vele helyezkedni? Milyen fizetésre számíthatnak? Tapasztalt mozdonyvezetőkből tényleg hiány van a fejlettebb országokban? Bármit tudtok ezek közül (akár mást is amit elfelejtettem írni) nagyon megköszönném! Tényleg felkeltette az érdeklődésem, mert elviekben jó munkának tűnik és a legfontosabb, hogy az ember szeresse amit évtizedekig kell majd várhatóan napjai nagy részében csinálnia.

2016. jan. 21. 20:20
 1/5 anonim ***** válasza:
41%

Nekem van rokonom, tőle tudom:

A munkarend szar, elvileg nappal, majd másnap éjszaka és utána két nap szabad.

Valójában össze-vissza el van tolva.

Nappalos előfordulhat, hogy hajnal kettőkor kezdődik, mert már egy órával hamarabb bent kell lenni.

Aztán éjszakára meg már bekezdesz délután 4-kor.

Persze ez nem egy nap, szal jó, mert már kettőre végzel a nappalossal, majd aznapra annyi és másnap mész délután 4-re, de ez csak egy példa.

Aztán a fizetés nem rossz, 200 fölött.

A munkakörödbe tartozik a műszaki meghibásodás felismerése(kb 15 percen belül el kell döntened hogy meg tudod e csinálni), illetve az, hogy elhárítsd.

Ha nem tudod, szerelőt hívsz.

Adott útvonalra csak akkor mehetsz, ha van rá vizsgád.

Azzal számolni kell állítólag, hogy életed során legalább egy embert el fogsz ütni, jobb esetben az ő hibájából.

Külföldön nem tudom mi van, azt tudom, hogy ha bekerülsz a Gysev-hez, akkor 400-at is hazavihetsz és a körülmények, mozdonyok is jobbak.

Szerintem rohadt unalmas, mert ott ülsz bent, 5 percenként taposol egy pedált, hogy ezzel jelezd, hogy nem ájultál el meg minden átjárónál nyomni kell a kürtöt (jó, nem ilyen egyszerű, de nem kell nagy dolgokra gondolni)

Nagyjából ennyit tudok, de ez se 100%

2016. jan. 21. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Itt olvashatsz egy keveset a jelenleg anyagi háttérről, körülményekről, és, hogy mennyire hiány:


[link]

2016. jan. 22. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:

Pár év után rámegy a gyomrod és az idegrendszered.

Normálisan nem tudsz enni, menetközben kell bekapkodni a falatokat.

Pénz miatt nem éri meg. Bármi történhet. A kezdés biztos, a végzés nem. Ebbe a munkába bele is lehet halni! Elég, ha az útátjáróba beszorul egy kamion és nem tudsz menekülni.

Gázolás után hátra kell menni, meg kell nézni a cafatokat.

Egyéb meghibásodás esetén hátra kell menni, megnézni a problémát, eldönteni, hogy meg lehet-e csinálni vagy nem.

Fokozott figyelem szükséges. A köd veszélyes, sokszor nem lehet eldönteni mi koppan állat, ember vagy csak a csavarkapocs esett le a kampóról, egyáltalán meg kell-e állni.

Én azt mondom, gondold át párszor, sokan otthagyták a céget, mert akaratukon kívül "bántottak" valakit.

2016. jan. 23. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
72%

"Szerintem rohadt unalmas, mert ott ülsz bent, 5 percenként taposol egy pedált, hogy ezzel jelezd, hogy nem ájultál el meg minden átjárónál nyomni kell a kürtöt (jó, nem ilyen egyszerű, de nem kell nagy dolgokra gondolni)"


Neked fogalmad sincs erről a munkáról. Lehet lepontozni.

2016. jan. 23. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Elismerem, igazad van.

Nem jól fogalmaztam, engem nem fogott meg.

2016. jan. 23. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!