Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mérnök BSc és közgazdasági...

Fittahh kérdése:

Mérnök BSc és közgazdasági MSc diploma mennyire jó combo?

Figyelt kérdés

Üdv!

Végzős mechatronikai mérnök hallgató vagyok és őszintén szólva úgy érzem az általam látottak és ismerősök tapasztalatai alapján, hogy nincs sok értelme a mérnöki msc-nek. Úgyis a tapasztalat számít. Viszont tanáraim meg másoktól is hallottam, hogy egy gazdasági diplomával pl műszaki vállalatoknál vezetői pozíciók elérhetővé válnak. Valaki tud véleményt mondani, mennyire éri meg egy Vállalkozás Fejlesztői MSc diploma a mechatronikai mérnök mellé? Vagy tiszta butaság? Valaki tud releváns tapasztalatot megosztani?

(Értelmes, hasznos válaszadóknak különköszönet)



2016. szept. 22. 13:18
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
22%
Nem is mehetsz közgazdasági MSC-re, ha mérnök BSC-t végeztél. Esetleg műszaki menedzsernek, de abba se vagyok biztos.
2016. szept. 22. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
12%

Neked már olyan nagy tapasztalatod van, hogy nem tudnak újjat mondani, sőt egyenesen főnök akarsz lenni.

Bilibe nem lóg az ujjad?

2016. szept. 22. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
84%

Igen, jó kombó :) A mérnöki MSc-k nem olyan jók szerintem, nem adnak túl sok plusz tudást.


Viszont! Vállalkozásfejlesztésre nem tudnál menni, ott csak gazdasági szakokat fogadnak el teljes, illetve rész kreditbeszámítással is.

Műszaki menedzserre tudsz menni, ott elfogadják a mérnöki alapszakokat.


Esetleg még gondolkodj egy gazdasági alapszakon.


Én gépészmérnök + gazdálkodási és menedzsment alapszakokat végeztem.

2016. szept. 22. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A legböszmébb Feri ***** válasza:
79%

Miért kell hülyeségeket írni az oldalon?


Mehetsz gazdasági mesterre, kreditelismeréssel:

[link]