Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyit fizet utánam a munkált...

Mennyit fizet utánam a munkáltató, ha 25 év alatti pályakezdő vagyok, és tagja az Ifjúsági Garancia Programnak?

Figyelt kérdés

Tagja vagyok az Ifjúsági Garancia Programnak, egy ismerősöm családi vállalkozásában szeretnék dolgozni. Nem dolgoztam még 180 napnál többet. Megigényeljük a 6+3 havi bérköltség támogatást, ami által 6 hónapig a bruttó bér + a szociális hozzájárulási adó 100%-át megtérítik a munkáltatónak. Napi 8 órában lennék bejelentve bruttó 127500 Ft-ra, ami ugye most a minimálbér. Valamennyit azonban még így is fizetnie kellene utánam a munkáltatónak, a kérdés hogy mennyit?


Mivel tulajdonképpen szíveségből venne fel, persze dolgoznék, besegítenék neki az irodában, nekem is jó tapasztalatszerzés, de nincs rám feltétlenül szükség, nyilván, ha nem lenne ez a IGP lehetőség, nem venne fel. Úgy beszéltük meg, hogy az adót/járulékot nem tudom miket, amit utánam fizetne, azt levonja a fizetésemből. Így a nettó 83488 Ft-ból mennyi az, amit kézhez kapnék. Igényeltem igazolást a NAV-tól arról, hogy még nem dolgoztam 180 napnál többet, az mennyit tesz?


Nyilván látszik, hogy össze vagyok zavarodva, nem is tudtam olyan szépen felvázolni a helyzetet, de remélem valamennyire érthető. Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni!



2017. jan. 28. 14:20
 1/3 A kérdező kommentje:
Ha bruttó 127500 Ft-ra vagyok bejelentve, kézhez kapnék nettó 84788 Ft-ot, a munkáltatói járulék pedig 29963 Ft, tehát ha azt levonjuk a fizetésemből kézhez kapnék 54825 Ft-ot. De ha pályakezdő vagyok, akkor mennyi az a támogatás ami jár a munkáltatónak a járulékok csökkentésére? Végig közel 30 ezer forinttal fogok kevesebbet kapni akkor?
2017. jan. 28. 14:44
 2/3 anonim ***** válasza:

a kettőnek semmi köze egymáshoz.


Te megkapod a bruttód, amiből lejönnek az adók és a járulékok, így lesz nettód.