Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A Tescoba nyáron a diák...

A Tescoba nyáron a diák munkába mennyi az órabér? (Többi lent)

Figyelt kérdés
Nyáron szeretnék pénzt keresni és arra gondoltam hogy mennék a tescoba diák munkára és hogy mennyi lenne az órabér és hogy hol tudnék jelentkezni rá?

2017. febr. 20. 16:24
 1/4 anonim válasza:
Szia.:) Én is diák vagyok és árufeltöltőként dolgozom ott, ha délután mész azzal elég jól kereshetsz, az éjszakai beosztás gondolom ennél is több,de én még úgy nem dolgoztam. :) És amúgy szinte már az összes diákszövetkezetnek van szerződése a tesco-val, szóval amelyik szimpatikus.
2017. febr. 26. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Menj be egy iskolaszövetkezethez és kérdezd meg.
2017. febr. 26. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:

Több mint 2 éve dolgozok Tescoban diákmunkásként, így pontos órabéreket tudok mondani. Az órabéreket bruttó összegben tüntetem fel (ebből 15-18%-ot vonnak le, ez függ a szövetkezettől. Pensumnál 15.). Ezek csak a Budapesti áruházakra vonatkoznak, vidéken valamivel kevesebbet kapsz. Továbbá fontos tudni, hogy minden diákszövetkezet azonos órabért kínál, ugyanis a bért nem a szövetkezet, hanem maga a Tesco adja meg.

Az órabérek tehát:

Kassza:

-nappal: 899.

-éjszaka (este 6-tól reggel 6-ig): 1024.

-vasárnap nappal: 1190.

-vasárnap éjszaka (este 6-tól éjfélig, éjféltől reggel 6-ig a hétköznap éjszakai bért kapod): 1314.

Száraz és nonfood osztály árufeltöltés:

-nappal: 849.

-éjszaka: (este 6-tól reggel 6-ig): 966.

-vasárnap nappal: 1122.

-vasárnap éjszaka (este 6-tól éjfélig, éjféltől reggel 6-ig már a hétköznap éjszakai bért kapod): 1239.

Csemegepult, baromfipult, sajtpult, halpult:

-nappal: 1087.

-éjszaka: 1226.

-vasárnap nappal: 1411.

-vasárnap éjszaka: 1549.

A többi terület órabéreit (mint pl pékség, zöldségosztály, hűtős-sorok) nem tudom, de nem sokkal fizetnek rosszabbul a pultoknál. Tessék, lehet számolgatni.