Az üzleti életben valóban mérvadóak a luxusmárkás kiegészítők?
Sokszor olvastam hogy az üzleti életben egy bizonyos színt felett szükséges a
-Gucci,Hermes öv férfiaknak
-Omega, Rolex óra
-drága öltöny,ing
-több tízezres, százezres toll, Louis Vuitton határidőnapló
-nőknek is Louis Vuitton táska és stb.
Ez tényleg valós? Ez presztízs értékű megjelenési kiegészítők.
Ismerem a protokollt, az etikett szabályokat de ez a márkaőrület új.





Úgy értem tényleg presztízs kérdés lenne a luxusmárka.
Esetleg egy újabb hóbort újgazdagoknál?















Sok területen (megjegyzem azért messze nem mindenhol) fontos a megjelenés.
De az nettó baromság, hogy kötelező a Gucci öv vagy a Rolex. Főleg, mert ezeknél konkrétan kismililó sokkal elegánsabb business márka létezik, ami nem mainstream.
Meg hát ugye van az a szint, ahol már flipflopban és halásznadárgban is mehetsz bárhova, akkor is letérdelnek eléd...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!