Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Még mindig meg éri büfékocsit...

Még mindig meg éri büfékocsit üzemeltetni?

Figyelt kérdés

Egy kis vendéglő tulajdonosa vagyok, kb 60 férőhelyes. A varosban (Erdély) az elithez tartozunk, a vendégeink visszajelzeseiből ítélve.(Google 4.9 csillag)


Ismernek már a környező falvakból is, viszont a vendéglő hatalmas nagy hátránya, hogy nem rendelkezik nyári kerttel, vagy terasszal, emiatt a forgalom nyáron nagyon nagyot csappan.


Egy bufekocsiban gondolkozom, amelyyel fesztivalokra járnék, esetleg hetkoznap a varos pontjain állnék meg vele, egy sátorral.


Ez még mindig mukodik? Megeri befektetni? Nem önjáró autóban gondolkozunk, szóba johetne esetleg egy banki hitel is, viszont bizonytalan a háború miatt minden, igy örülnék néhány tanácsnak, otletnek vagy esetleg tapasztalatoknak.


Köszönom!


2022. máj. 24. 22:05
 1/5 anonim ***** válasza:
77%
Megéri, sokaknak nagyon jó megy.
2022. máj. 24. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nincs technikai lehetőség kerthelység, terasz, tetőterasz kialakítására? Vagy gazdaságilag nem lenne jó döntés?
2022. máj. 24. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Az épület előtt utca, mögötte utca, jobbrol balról szomszéd épületek.


A terület műemlék zona, a beepithetosege 60% lenne, jelenleg 200%-ra van beepitve (földszint +1 emelet), így sajnos a tetoteri terasz is kilove. Sajnos ebbe nem gondoltunk bele, amikor helyet valasztottunk es vasaroltunk.

2022. máj. 24. 22:12
 4/5 anonim ***** válasza:
52%
Abszolút megéri. A vendégeiteknek pedig jó étvágyat! :)
2022. máj. 25. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Egy icipicit eltérek az eredeti kérdéstől, ha szabad.

Ha még nem léptétek meg, vedd fontolóra klíma beszerelését! Természetesen nem egyenértékű egy nyári kerttel, de sokat tud dobni a vendégek közérzetén, így nyáron is szívesen betérnek.


A büfékocsit illetően talán az a legjobb tippem, hogy szellőztesd meg a tervet a neten, így kiderül, van-e érdeklődés iránta.

Pl. "XYZ étterem mobil egység. Hamarosan a Te közeledben is. Ha tudni szeretnéd, mikor és hol, iratkozz fel a hírlevelünkre!"


Meg lehet nézni, hogy a kapott értékelésekben mit szoktak a vendégek pozitívumként felhozni, és ezeket az erősségeket kihangsúlyozni.


A hírleveles sztori fejlesztését esetleg megspórolhatod, ha a kampánynak külön oldalt hozol létre valamelyik (vagy több) közösségi oldalon, és az e-mailes feliratkozás helyett az oldal(ak) követőinek számát kíséred figyelemmel. Értelemszerűen a call to action ezesetben "Kövesd az oldalt, és tudd meg, mikor hol találsz meg minket!", vagy ilyesmi.

Az étterem oldalán pedig promózod a projektet.


A kapott számok nem fogják egy az egyben tükrözni a keresletet, de jó alapot szolgáltathatnak a becsléshez. Ha úgy érzed, hogy nem fogja megérni, és inkább kihúznád a dugót, akkor írsz egy bocsibocsi posztot, amiben felmerült problémákra hivatkozva jegeled a projektet, és nem került a kampány nagyjából semmibe.

Ennél nyilván célszerűbb megoldás kiállítani a kocsit, és megnézni, hogy mennyire működik a dolog élesben, de az ugye elég költséges, te meg azért nyugodtabban alszol, ha a kockázat menedzselhető.


A fesztiválról nem fogok tudni értelmeset mondani.


Just my two cents, egy dörzsölt marketingesnek minden bizonnyal volna ennél jobb ötlete is.

2022. máj. 26. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!