Hímzőcomputerem van, de nincs rá munkám, ötlet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
www.pefaweb.extra.hu
mintákat még nem tudtam feltenni és hamarosan költözni fog a honlap. Hírdetésre nincs ötletem, biciklivel szórjak be postaládákba szórólapokat? esetleg álljak ki egy aluljáróba és úgy (legális?) neten hogyan lehet hírdetni? hirdetőtábla? ... vannak ötletek de zavarosak. segítség kéne
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Érdekes mert nekem van egy haverom aki a bnőjével ketten kb ugyanezt csinálja, de azok meg megszakadnak a munkától, már azt hiszem 3 kisegítő embert is alkalmaznak mert xxxx cégtől kezdve baromi sokan hozzájuk hordják pl. a céges köpenyek hímzését és stb (legutóbb ebből láttam egy egész "hegyre való" mennyiséget az dvarukban, szóval tényleg ki se látszanak a munkából.
Hát szóval furcsa nekem, tényleg hirdetned kéne magad, mert sztem ez egy keresett dolog ma.
Sztem a hirdetésednek célirányosnak kellene lennie, azaz ahol tudod hogy pl. multicégeknél egységköpeny vagy egyéb munkaruha van, azokat kellene direktben megcélozni ajánlatokkal.
Én dekorban vagyok benne, így nagyjából tudom mi a dörgés, és ugyan semmi közöm a hímzéshez, mégis ilyen munkával is egy csomószor keresnek meg, én meg hiába ajánlom ezt a haveromat, mert nem tudja beválklalni, hát mindennel több hetes csúszásban van, szóval sztem tényleg egy CÉLZOTT marketing kérdése lenne, mert nyilván ilyen szórólapozásnak semmi értelme ...
(ha akarod beszélhetünk :-D )
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Neten úgy tudsz hirdetni, hogy hirdetési felületet veszel. Csak olyat érdemes. ahol azért kell fizetni, ha a weblapod linkjére kattintanak. Vannak olyan helyek ami havidíjasak, kiteszik a hirdetést, de a kutya se veszi azokat észre (mint a gyakori.hu).
A weboldalad ne úgy kezdődjön, hogy a lap fejlesztés alatt áll. A kezdőoldalon nincs kiírva, hogy mivel foglalkozik az oldal, ez nagyon nem jó. Lehet, hogy mire a fent lévő kicsi gombokat észrevenné az érdeklődő, kilép, mert az hiszi, hogy még nincs ott semmi. (Az átlagfelhasználó nem nagyon néz körül.
Van weblap egy jó könyv: Ne törd a fejem címmel. Nem csak szakemberek által érthetően van leírva, hogy teheted hatékonyabbá a weblapodat. Könyvesboltban olvass bele, érdemes.
A másik amit tudok ajánlani: e-mailben keress meg gyárakat. Árajánlattal, hogy tudják, érdemes e foglalkozni vele. Érdemes írni a marketingnek, a élelmiszere-gyárakban a minőségbiztosítási vezetőnek, mert sokszor ők intézik a munkaruhát, és a termelési vezetőnek, igazgatónak, mert van ahol az dönt a céges ruhák logózásáról, illetve az ő költségvetésébe tartozik. Nem baj, ha egy cég kap 2-3 helyre is ajánlatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!