Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Saját, normális MLM üzlet....

Saját, normális MLM üzlet. Aki utálja az MLM-et, légyszíves ne olvassa! Tehát, egy olyan üzlet, ahol normális termékek vannak (Mondjuk ismert, magyar árukról legyen szó! De márkás, csakis ismert termékek! ). Lehet ilyet?

Figyelt kérdés
Kérdés... Miért nem lehet ilyet csinálni? Valaki tudna segíteni, érdekel valakit egy ilyen? Ahol nem lehúzzuk az embereket, hanem munkát, jövedelmet adunk azoknak, akik terjesztik a NORMÁLIS (nem gagyi, szar, ismeretlen cuccokat nagyon drágán érkékesítő hálózatunkat) árukat szolgáltató hálózatunkat, akik pedig vásárolnak, jól járnak, mert maximum bolti áron (és nem 20db vásárlása esetén!!!) vásárolnak, csak épp nem kell cipekedni, időt tölteni.
2011. júl. 29. 09:45
1 2 3
 11/28 anonim ***** válasza:
88%

De ha már említetted őket... Nézzük a 2010-es eredményeket:

- Henkel: 15mrdEUR

- Amway: 9mrdUSD


Nos, ahhoz képest, hogy az egyik ott van minden sarki bolt polcán, a másikat meg direkt értékesítik, talán nem is rossz eredmény.. Talán kicsit tudatlanul túlzó volt az 1000:1-es összehasonlításod.. ;)

2011. júl. 29. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 anonim ***** válasza:
0%

Ha azt mondom, jobb, mert több ember igényeit elégíti ki akkor mi a helyzet?

Vajon miért vásárolnak többet belőle? Biztos nem azért mert rosszabb. Az ér is tényező egy termék megítélésében. Lehet valami jobb 4 milióért mint valami 8 millióért. Nyilván a több embernek nem éri meg több millió forintot kiadni egy autóért amikor a 4 millióssal is meg van elégedve. Ha pedig nagyon rossz lenne sok ember nem venné meg.

2011. júl. 29. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 anonim ***** válasza:
22%
Nem túlzó az 1:1000 arány... ha nem hiszed el, állj ki egy forgalmas térre és kérdezz meg embereket hogy legutóbb milyen mosószer márkát vásárolt. Jó esetben csak minden ezredik fogja azt mondani, hogy Amwayt...
2011. júl. 29. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/28 anonim ***** válasza:
88%
Szeretem amikor csak úgy dobálózunk a levegőbe a számokkal, aztán amikor kiderül, hogy nagyon mellé lőttünk, még tovább védjük a badarságot!
2011. júl. 29. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 anonim ***** válasza:
30%

Nagyon egyszerű.. gondolj csak bele, hogy hány hipermarket van Magyarországon, és ott a kasszákon percenként mennyi mosószer megy át (Cora, tesco, Auchan, Metro, És Kovács Juliska egy hónapban mennyi mosószert tud tukmálni az emberekre, és akkor belátható, hogy az 1:1000 hez arány nagyon nagy tartalékokkal alábecsült arány :) )

De ha van hiteles pontos számadatod, ami nem az Amwaytől származik, mert ugyebár náluk ők vezetik a világ tisztítószer eladását...

2011. júl. 29. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/28 anonim ***** válasza:
66%

"Vajon miért vásárolnak többet belőle?"

Talán mert azt ismerik? Mert a barátok közt alatt annak a reklámja megy? Esetleg? ;)


"Lehet valami jobb 4 milióért mint valami 8 millióért."

Nem, nem lehet, mert az elbukik. Az embereket nem lehet hosszú távon átverni.


"Jó esetben csak minden ezredik fogja azt mondani, hogy Amwayt"

Most akkor már nem csak a Henkellel mérjük? Most már "minden egyéb márka vs. Amway" a meccs neve? Döntsd el! Legközelebb azzal fogsz jönni, hogy az emberek mennyivel többet költöttek kiflire, utazásra, mosószerre és sörre együttvéve, mint amway mosószerre..


Egyébként valószínűleg nem kell kiállnom a forgalmas térre, inkább elhiszem az "adataidat". Nyilván te kiálltál. ;) Na szóval próbáljunk meg a tények talaján maradni, rendben? Véleményeinket felesleges egymásnak feszíteni, gyere te is forgalmi adatokkal, vagy hasonló tényekkel, mint én, rendben?


"De ha van hiteles pontos számadatod, ami nem az Amwaytől származik"

Ehhez kellene előbb tőled egy hiteles pontos számadat a henkelről, ami nem a henkeltől származik. Ekkora baromságot, nem is értem, hogy kérhettél..


Amíg ilyenjeink nincsenek, talán valóban a legjobb támpont a cégek publikált éves forgalmi adata, nem?

2011. júl. 29. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 anonim ***** válasza:
56%

"mert ugyebár náluk ők vezetik..."

pffff.. de unalmas. Ezt hol hallottad? Politikus vagy, ugye?

2011. júl. 29. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/28 anonim ***** válasza:
33%

"Egy a lényeg, a vevő jó áron jó minőséget kapjon. Ahol ez teljesül, az sikeres."


Mondd, te melyik világon élsz? A Marson?


A jó minőség NEM TUD a mai piacgazdaságban a jó árral párosulni. Három féle cég sikeres az elmúlt 10 évben:


1., Aki ordenáré minőséget produkál, ellenben szemtelenül olcsó és f0ssa ki magából az árut nagy tömegben. LSD Kínai gazdaság

2., Aki prémium minőséget produkál, de vastagon meg is kéri az árát (lsd. prof. mikroelektronika pl.)

3., Aki elfogadható / közepes minőséget produkál és elfogadható áron dolgozik. Ilyen pl. az emlegetett Henkel is meg még pár száz másik nagyvállalat.


Az MLM-ek 90%-a az 1-es pont minőségét adja és a 2-es pont álruháját húzza magára. És mivel sokan megeszik, hogy mekkora minőséget árulnak kifizetik. Ebből élnek az MLM-ek, ez nyílt titok.

2011. júl. 29. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 anonim ***** válasza:
16%

T"alán mert azt ismerik? Mert a barátok közt alatt annak a reklámja megy? Esetleg? ;)"

Esetleg az fel sem merül benned: Mert jobb?


"Nem, nem lehet, mert az elbukik. Az embereket nem lehet hosszú távon átvern"

Pontosan... ezért vesznek többen WW Polo-t mint 7-es Bömöst



Most akkor már nem csak a Henkellel mérjük? Most már "minden egyéb márka vs. Amway" a meccs neve? Döntsd el! Legközelebb azzal fogsz jönni, hogy az emberek mennyivel többet költöttek kiflire, utazásra, mosószerre és sörre együttvéve, mint amway mosószerre.."

Nem maradjunk a Henkel márkáknál: Tomi,Persil,Biopon,Perwoll, Dixan



"Egyébként valószínűleg nem kell kiállnom a forgalmas térre, inkább elhiszem az "adataidat". Nyilván te kiálltál. ;) Na szóval próbáljunk meg a tények talaján maradni, rendben? Véleményeinket felesleges egymásnak feszíteni, gyere te is forgalmi adatokkal, vagy hasonló tényekkel, mint én, rendben?"

Jó majd keresek


"De ha van hiteles pontos számadatod, ami nem az Amwaytől származik"

Ehhez kellene előbb tőled egy hiteles pontos számadat a henkelről, ami nem a henkeltől származik. Ekkora baromságot, nem is értem, hogy kérhettél..


Amíg ilyenjeink nincsenek, talán valóban a legjobb támpont a cégek publikált éves forgalmi adata, nem?


Igen.. az Opel azt mondja ők gyártják a világon a legtöbb olyan autót amlyik elején egy villám van körbe zárva..


Te elhiszed a saját publikált adataidat? Mert én úgy publikálok adatokat, hogy azt még én sem hiszem el :)

2011. júl. 29. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 anonim ***** válasza:
30%
És a 9miliárd dollár nem az Amway forgalma volt.. hanem az Alticor csoport része, ami nem ugyanaz.. mert ott ugyebár 8 cég van ;) ezt sokan elfelejtik hogy az Amway az nem egyenlő az Alticor-ral
2011. júl. 29. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!