Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Kisnyomda forgalmát mennyire...

Kisnyomda forgalmát mennyire lehet egy weblapra alapozni?

Figyelt kérdés
Ha esetleg valakinek van ilyen téren tapasztalata. Azt kutatom, hogy egy olyan kisnyomda, ahol kis példányszámú könyveket lehet gyártani (Pl szakjegyzetnek, magánkiadásnak, piacot megszondázni kis példánnyal stb), vajon mekkor eséllyel lendítené fel a forgalmat egy online megrendelő felület és egy webes marketing. No és persze azt sem tudom, hogy mennyit kéne erre áldozni, hogy ütős legyen, és meg is térüljön.
2013. febr. 12. 07:48
 1/1 anonim ***** válasza:

Egy weblap marketing nélkül semmit nem ér. A marketing pedig ebben az esetben szerintem inkább offline marketing kellene hogy legyen, vegyítve minimális, célzott online marketinggel.

Esetleg BTL eszközöket is használhattok, azok sikeresebbek lehetnek a célozottságuknak köszönhetően, mint a sima marketing eszközök.

Viszont a jó marketing kampány jó árak nélkül szintén semmit sem ér.


Ha igényled, akkor megbízhatod a cégünket a weboldal létrehozásával és a marketing terv elkészítésével.

2013. febr. 12. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!