Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Hogyan lehet ügyfeleket...

Hogyan lehet ügyfeleket szerezni új vállalkozásnál?

Figyelt kérdés
Olyanoktól szeretnék kérdezni, akiknek saját vállalkozásuk van. Kezdetben hogyan szerezték az ügyfeleiket? Gondolom ez függ nagyban attól is, hogy milyen vállalkozásról van szó.

2015. máj. 24. 22:53
 1/5 anonim ***** válasza:
46%
Reklámozással, pl. közösségi oldalakon jól beválhat.
2015. máj. 24. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
48%
Marketing csodái.
2015. máj. 24. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
57%
Valóban nagyon nem mindegy, hogy miről van szó.
2015. máj. 25. 01:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
34%

"Kicsiben" érdemes kezdeni. De nagyban függ, hogy milyen termékről is van szó. Pl. egy-egy termék, szolgáltatás "megbízásos alapon" történő közvetítése indulás előtt célszerű, mint részbeni piacfelmérés (mindamellett, hogy nem árt azért tisztába lenni a termék szolgáltatás helyével a konkurencia környezetben, helyettesítő termékek között, stb. és valós fizetőképes keresleti igényeivel, még az indulás előtt), majd ha van egy stabil ügyfélköröd, akkor utána vállalkozást alapítani rá, ami legalább a vállalkozás rezsijét kitermeli.


Ha valóban piacképes a termék, akkor nem kell tukmálni, vásárlói szokásokat megváltoztatni stb. hozzá, hogy ne kelljen ilyen jellegű kérdésekkel szembesülni.


Ha elégedett a vásárló, fogyasztó, az hoz magával némi plusz ügyfelet. Emellett az erősségeidre kiélezett marketing eszközök a 4p modellben (termék, ár, hely és promóció), pl. ha jó áraid vannak a konkurenciával szemben, akkor árösszehasonlító oldalak és egyáltalán, az eladási ár, a vevi igényekhez igazodjon (ne a "túlárazott" terméket próbáld mindenáron rátukmálni valakire, miközben van ehlyettesítő termék a piacon fele annyiért..).


Ha jobb a terméked, a hozzáadott érték, termék előnyösebb tulajdonságainak kiemelése, a megfelelő helyen történő marketing (vásárlói célközönséged, ahol láthajta is a hirdetésed és az ő igényeikhez igazított eladás ösztönző eszközök- ha pl. szeretik pl. az áron aluli vásárlást, akkor olyan árak alkalmazása, ha kupon, ha, ingyenes szállítás, akkor annak a bevetése- együttesen vezethetnek eredményre).


Ezek lehetnek költséges megoldások is,amit az árrésed nem fedez ki, de bevezetés alatt, az ügyfélkötöd és ismeretsséged nem "ablakon kidbott marketing pénzekben mutatkozik meg 0 forgalommal, hanem némi "üzletpolitikai" költséggel realizálható forgalom és ügyfélkör növekedés mellett.


Ez így nagyon elméleti, de általánosan bármilyen termékről, szolgáltatásról legyen szó üzleti tervezésben ezek mentén lehet gondolkodni kezdetekben.

2015. máj. 25. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
ismerősök és azok ismerősei.
2015. máj. 25. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!