Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Ez a szett így megéri? Ti...

Ez a szett így megéri? Ti megvennétek?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok akvarisztikában és elsőre nem tudok egyszerre túl sok pénzt befektetni, folyamatosan szeretném bővíteni, fejleszteni az akváriumomat. Köszönöm előre is.


[link]


2013. jan. 2. 09:44
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Jajj és még azt szerettem volna kérdezni, hogy külső szűrő feltétlen szükséges?
2013. jan. 2. 09:52
 2/11 anonim ***** válasza:

160l-es akváriumhoz feltétlen kell a külső szűrő. Egy belső szűrő ekkora víztömeget már nem bír átforgatni. A legjobb, ha mindkettő megy.

Én személy szerint inkább vennék újonnan cuccokat, nem ilyen használt összeállított dolgokat. Ha megveszed 15ezerért az akváriumot, meg a szűrőt, meg a járulékos dolgokat (halkaja, sóder, dekor stb), akkor még nagyon messze leszel attól, hogy be is tudd indítani. Kelleni fog még külső szűrő, világítás, fűtő (azt hiszem, azt se írtak a hirdetésben).

Egyébként mennyi kereted lenne indulásnak, ha nem túl indiszkrét a kérdés? A 160l-es akvárium méret a minimum, amiben gondolkozol? Esetleg tudnánk itt az oldalon segíteni összeválogatni a dolgokat, hogy mire van szükséged. Sok hozzáértő ember válaszol rendszeresen az akvarisztikai kérdésekre.

2013. jan. 2. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszod! 160 literesnél nagyobba így elsőre nem nagyon mernék belevágni. Lehet, hogy még ez is nagy kicsit első akváriumnak nem? Vagy szerinted mekkorával érdemes kezdeni? Hát a keret az mondjuk kb olyan 30-35 ezer lenne így egyszerre. Tényleg nagyon jól jönne a segítség az összeállításban. Sajnos az állatkereskedésben csak idióták dolgoznak, akik azt se bánják, ha műanyag kádban tatom a halakat csak vigyem. :-(
2013. jan. 2. 10:21
 4/11 anonim ***** válasza:

Igen, sajnos nagyon ritka a rendes eladó, a legtöbb csak arra hajt, hogy minél több dolgot rásózzon az emberre.