Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Ma Magyarországon szerintetek...

Ma Magyarországon szerintetek a kutya/macska tulajdonosok hány százaléka vásárol tudatosan, minőségi tápot a kedvencének?

Figyelt kérdés

okt. 8. 14:52
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:
78%

Szia!

Szerintem egyáltalán nem lehetetlen ötlet, bármennyire is annak tűnik, nézd meg Perlaki Fannit és a Fanni's Barfshop sikerét, ha ilyesmibe akarsz kezdeni biztosan ismered az üzleti modelljüket és a nem kicsit agresszív marketingpolitikájukat!


Perlaki Fanni Németországban végzett kutyadietetikus, éppen ezért borzasztó hiteles a vásárlók szemében, kikiáltotta, hogy az összes táp rossz és mivel a szakmai hozzáértése megvolt az emberek elhitték neki. Most ott tart, hogy 4 üzlete van, ahogy én látom baromi nyereséges az üzlet és az összes terméket majdnem kétszeres áron tudja értékesíteni, mint bármelyik barfos bolt. Pedig tényleg ugyanazokat a livi's green húsokat, ugyanazokat a kiegészítőket árulják nagyrészt, amit más magyar üzletek is, mégis náluk dupla annyiba kerülnek, mert ő fel tudott építeni mögé egy egész közösséget, akik elhiszik neki, hogy a vágóhídi nyesedék, amit ő árul jobb, mint amit a boltokban lehet kapni emberi fogyasztásra.

Ugye úgy indult, hogy írt egy letölthető kis könyvet arról, hogy miért jobb a barf, hogyan kell etetni, ez annak idején itthon rendkívül hiánypótló volt, könnyebb volt bevonzani úgy a vásárlókat, hogy egy kutyadietetikus "könyvében" olvasták érthetően levezetve, hogy miért jobb úgy etetni a kutyát, ahogy mondjuk a vadászok ezer éve teszik.

A facebook csoportban először adott egy csomó etetésre vonatkozó tanácsot, személyesen kérdezhettél tőle, segített ha valami betegség jött elő, hogy semmiképp se a barf legyen a "hibás" illetve érthető okból annyi volt a kérés cserébe, hogy más cég termékét ne reklámozd abban a csoportban. Most is sokat segít még, de ha átfogóbb szakmai tanácsra van szükséged, akkor már konzultációt kell vásárolnod igen borsos összegért. És ez persze nem probléma, nyilván ne adja a tudását ingyen, senki sem teszi, csak azért írtam le, hogy szemléletes legyen, hogy először mennyi "plusz ingyen szolgáltatás" volt a barfozóknak, aztán ezt szép lassan elkezdte beárazni, ahogyan az elején az volt, hogy nála még mindig olcsóbban tudsz húst venni, mint a hentesnél, aztán már mikor sikerült egy nagyobb réteget meggyőzni arról, hogy lényegében az ő árúja minőségibb, elkezdtek ott is felszaladni az árak.


Tehát szerintem ez a kulcsa az egésznek:

1. Hitelesen tudd képviselni a termékedet és bemutatni, hogy miért jobb, mint bármelyik másik

2. Amíg beindul a vállalkozás legyen minél több "grátisz" szolgáltatás, hogy terjedjen a híre

3. Legyen egy biztos vásárlóbázisod, aki hisz a termékedben


Szóval szerintem nem lehetetlen ebből profitot szerezni, még akkor sem, hogyha kevesen etetik tudatosan a kutyájukat, főleg, hogy Magyarországon is - még ha ugyan csak nagyon lassan is, de fejlődik az állattartási kultúra, egyre inkább mindenki társként, családtagként tartja a kutyáját, macskáját és a legjobbat akarja neki. Nem tudok erről statisztikát, csak a körülöttem lévők példáját látom, de szerintem egyre több fiatal felnőtt vállal gyerek helyett kutyát, akik nyilván a legjobbat akarják a "kis szemük fényének."

Nyilván a Fanni's barfshopnak nagy segítség volt, hogy Németországban már tényleg sokan etettek így akkor, meg igazából nyugaton sok helyen elterjedt volt már, volt egy követendő példa, minta, hogy hogyan érdemes ezt felépíteni itthon, illetve, hogy az emberek bizalma egyre jobban megrendült a tápban, soha ennyi daganatos, allergiás, ételérzékeny kutya nem volt, ha megkapjuk a magyarázatot, hogy ezért a táp a hibás, igazából könnyű elhinni, főleg ha egy kutyadietetikus írja. Szóval ha van egy hasonlóan jó, ütős, egyedi ötleted, mint mondjuk a barf szerintem mindenképp vágj bele.

okt. 8. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 A kérdező kommentje:

16:24


Ismerem, de elképesztő hogy pont ugyanazon a véleményen vagy vele kapcsolatban mint én! :D


Még nem találkoztam ilyen kormenttel sehol...


Köszi, hogy ezt leírtad, ment a pont!

okt. 8. 16:50
 23/29 anonim ***** válasza:
24%
És ezt ki fogja kifizetni?
okt. 8. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:
100%

Attól függ, mit tekintünk minőségnek. Én olyan tápot veszek a kutyámnak, aminél azt tapasztaltam, hogy neki jó, szívesen eszi, egészségeset ürít, szép a bundája, fitt. Meg persze bele kell férni egy keretbe, mert árakban határ a csillagos ég, de az én pénzem nem végtelen. Viszont volt már sokak által kedvelt magasabb árkategóriájú márkától is hasmenése például, és nem hirtelen kajaváltás miatt. Szóval én arra odafigyelek, hogy az adott árkategóriában számára megfelelőt kapjon, viszont nem tudok költségekben bármeddig elmenni.

Illetve mivel nem tudok futárt fogadni, ezért vagy olyan helyen vásárolok, ahova el lehet menni, vagy postán maradóra, vagy csomagautomatába rendelek. A covid előtt még csomagpont is jó volt, csak a csomagpontoknak lerövidült a nyitvatartása a covid miatt, az én munkaidőm viszont maradt, és ugyanúgy bejárok, mint korábban, így ez is kiesik. Szóval webshopos rendelésnél azt is nézem, hogyan szállítanak.

okt. 8. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 anonim ***** válasza:
100%

24-es vagyok megint.

Szerintem ha komolyan gondolod a webshopot, mindenképpen többféle szállítási, átvételi lehetőségben gondolkodj, ne csak futár házhoz szállítás legyen. Posta pont, Posta csomagautomata, Foxpost, Pick Pack Pont, GLS csomagpont... stb.

Ne csak kutya, macska vonalon gondolkodj. Nekem van kutyám, de macskám nincs, viszont vannak papagájaim és halam, szívesebben rendelek olyan webshopból, ahol nem csak a kutyákra, macskákra gondolnak, hanem a többi háziállatra is. A madarak röpdében vannak, alulra szénát szoktam tenni, amit meg kisemlősök számára árusítanak, ezt most a Sparban veszem, mert ár-érték arányban ott éri meg legjobban, és a minősége sem rossz.

Az is fontos lehet, hogy kis adagokat is árusíts, ezt sok webáruházból hiányolom. Én nem veszek a 9kg-os kutyámnak 10-15kg tápot egyszerre, mert a felbontott csomag hamarabb tönkremegy, mint hogy elfogyna, és már azért sem eszi meg egy idő után a kutya, mert kimegy az íze. Ha ráöntök egy kis lazacolajat, azt meg lenyalogatja, a többit meg otthagyja, hogy egyem meg én, ha van hozzá gusztusom.

okt. 8. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 anonim ***** válasza:
100%
Mi neked a minőségi? Én royalt adok a cicáimnak aminek sokak szerint prémium az ára, a beltartalma nem. Ha acana orijen vonalon gondolkodsz, én biztos nem venném meg mert végigfo..ák a lakást. Ráadásul az egyik cicám lassan abba a korba lép amikor vigyázni kell a veséjére. Tudom a termeszetben stb. mit esznek a macskák, tigrisek stb..de nem is élnek 20 évig. Szóval én nem az ára miatt nem venném meg hanem a túlzott fehérjetartalom miatt.
okt. 8. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 anonim ***** válasza:
61%
26: Én sem vagyok a magas fehérjetartalom híve, az egyetlen problémám a royallal az ízfokozó. Én a Purina Pro Plan híve vagyok. Az Orijennel az a probléma, hogy fogtak egy sportkutyáknak való tápot és ráírták, hogy macska.
okt. 8. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 anonim ***** válasza:
26%

Szerintem tevhit es onbecsapas ez a minosegi/premium tap dolog. Aki igenyesen gondozza a kutyajat/macskajat, az nem bolti tapon tartja a kedvenceit.

Azzal, hogy premium tapot vesznek sokan csak magukat akarjak megnyugtatni, hogy hu de mennyit megtesznek az allatukert. Pedig igenyes gazdi maga kesziti a kedvenceinek a kajajat. Bocs, de ez van.

okt. 8. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 anonim ***** válasza:
100%

Alapvetően az a baj, hogy én pl. évek óta ugyanonnan rendelek. Megbízhatóak, 4 napon belül házhoz szállítják, ismerem a futárt is, ragaszkodom hozzájuk. Pluszban gyűjtöm a hűségpontokat, amiket a következő vásárlás alkalmával beválthatok. Emellett van alkalmazásuk is telefonra.


Ha kérdésem van van ügyfélszolgálat.

Szóval én nem váltanék, pláne nem azért, mert valahol párszáz forinttal olcsóbban lehet vásàrolni. És szerintem még sokan vannak így ezzel.

okt. 9. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!