Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Másodszor rontják el a megrend...

Másodszor rontják el a megrendelésemet, mit tudok tenni?

Figyelt kérdés

Erről az oldalról kb minden 3.nak elrontják a rendeléseimet. Egyszer Orijen táp helyett Acanát kaptam, ugyanazért az árért, pedig az Acana olcsóbb lett volna, ha azt kérek. Most meg egy literes balzsamot rendeltem, de a 250ml-eset kaptam a literes áráért! 3x annyiba került, mint a 250ml-esnek kellett volna! A telefont persze nem veszik fel soha ... Meg én is hülye vagyok, hogy nem néztem meg mindjárt a futár előtt a rendelést, de az is rohan folyton, nem akarom feltartani, mire mindent átnézek benne, hogy jó-e.

Azon kívül, hogy nem rendelek tőlük többet és káromkodtam egy sort, mit tudok tenni?? Már semmit, mi?


2020. dec. 15. 13:31
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
87%
Én is velük jártam úgy, hogy az általam megrendelt macskatápból ugyannak a márkának egy olcsóbb verzióját küldték, ugyanazon az áron. Emailben jeleztem nekik, pár napon belül visszautalták a különbözetet.
2020. dec. 15. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:
100%
Nekem kb. 1,5 éve rontottak el egy megrendelést, de simán leleveleztem velük. Végülis megtartottam azt is, amit kiküldtek, mert hasznát vettem, de kiküldték azt is utána, amit ténylegesen rendeltem. Csak egy plusz számlázás volt. Én nem hívogattam őket, mert arra nem szoktam ráérni, e-mailben jeleztem a problémát, és minden simán ment.
2020. dec. 15. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 anonim válasza:
84%
Érdekes dolgokat írtok. Valószínűleg én vagyok a szerencsés kivétel, mert már többször rendeltem és minden 2-3 napon belül megérkezett, pontosan azt kapva, amit megrendeltem. Egy esetben pedig mikor nem volt a kívánt színben az adott termék felhívtak, egyeztettek velem és csak azután adták fel a csomagot. Ha sorozatos hibák vannak érdemes elgondolkodni más cégeken is, de lehet, hogy már dolgoznak azon, hogy jobbak legyenek. 1-2 emberi hiba mindig van, de ha már rendszeres, akkor ott baj van több területet érintően.
2020. dec. 16. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 A kérdező kommentje:

Válaszoltak az emailemre, elnézést kértek és azt mondták, hogy küldik a jót és adjam majd át a futárnak a hibásat. Írtam egy köszönetet meg, hogy előfordul, nincs probléma.

Kedvesek és készségesek voltak.

Most már csak várom a javítást.

2020. dec. 16. 11:27
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!