Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Szeretnék J. Handler lenni,...

Szeretnék J. Handler lenni, de mégsem merek?

Figyelt kérdés

Sziasztok :)


Régóta imádom a kutyákat és elhatároztam, hogy Junior Handler szeretnék lenni...Igazából itthon gyakorlok a kutyámmal, próbálom vele az alakzatokat gyakorolni...A lényeg az, hogy nagyon szeretnék eljutni egy igazi kiállításra csak attól tartok h mi van ha bebukom a felvezetést és többet nem adna senki kutyát (mert úgyis béna vagyok...)

volt már vkinek ilyen érzése?? légyszi írjatok!!


2012. jún. 22. 08:51
 1/7 anonim ***** válasza:
Hú...Én is ettől féltem.Elképzelni nem tudtam,hogyan kell felvezetni a kutyát,milyen alakzatban stb,ennek ellenére úgy vittem a kutyumat az első kiállítására,hogy előtte még csak nézőként sem(!!)voltam kiállításon.Néztem egy pár videót és ennyi...És képzeld,nagyon rendesek voltak,a bíró is látta,hogy kezdő vagyok,mondta hogy milyen alakzatot és jármódot teljesítsünk a ringben,és a biztonság kedvéért rá is kérdeztem,a háromszöget mely sarkokra érti,mit milyen sorrendben...Tehát én lepődtem meg a legjobban,el sem lehet rontani.Átnézte a kutyit,áttapogatta,fogát megmutattam,beállítottuk...Nyugodj meg,szerintem az ilyen full kezdők sem rontják el,pedig én is tök bambán mentem oda:) Szuper dolog egyébként,tényleg megfertőz"az érzés,a felvezetés,tehát ha te is ennyire szeretnéd,vágj bele nyugodtan:)Valahol el kell kezdeni!:)
2012. jún. 22. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Igazából nem a kutya versenyez, ugyhogy ha rossz helyezést érsz el, az nem "szégyen" a kutyának vagy a gazdájának ...

Netboardon a kiállításos topicban érdeklödj, biztos találsz valakit aki kölcsön adja a kutyáját :)

Sok sikert!

2012. jún. 22. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza: