Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Mi a különbség a szibériai...

Mi a különbség a szibériai husky és az alaszkai malamut között?

Figyelt kérdés
Hogyan lehet őket megkülönböztetni?

2012. aug. 16. 12:47
1 2 3
 11/24 Winner of Royal Hill ***** válasza:

Laikusként dehogynem.

A huskyt a malamuttal,meg a lajkával,meg sokminden mással is :)

2012. aug. 16. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 A kérdező kommentje:
nem szoktam összekeverni más kutyafajtákat, és kedves 17: 08-as! Csak azért jössz mindig avval, hogy laikus vagyok, mert álmodban nem fogsz annyit tudni a kutyákról, mint én.
2012. aug. 16. 17:54
 13/24 A kérdező kommentje:
nagyon sajnállak. olvastál valamit a kutyákról, és azt hiszed profi vagy. na épp ezért vagy te a laikus!
2012. aug. 16. 17:55
 14/24 Winner of Royal Hill ***** válasza:
100%

Lehet,hogy igazad van...

Olvastam valamit, valamikor tizenévesen.Aztán vettem egy kutyát,meg mégegyet,meg mégegyet, aztán elkezdtem kiállításokra járni,aztán lehozam egy almot, lehoztam mégegyet, aztán mégegyet...Aztán a mai napig hordom a kutyáimat kiállításra.

Elnézést,hogy laikus létemre meg tudok különböztetni egy malamutot egy huskyt egy lajkát vagy egy karéliai medvekutyát, ez utóbbiról gyanítom még csak nem is hallottál.

Mégegyszer bocsánat....

2012. aug. 16. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 A kérdező kommentje:
Képzeld, pontos leírást tudok adni a karéliai medvekutyáról, de tudod mit? Ha már így lerí rólad a laikusságod és nagyképűséged, nem kelek veled vitába, ilyen alakokkal nem érdemes...
2012. aug. 16. 19:38
 16/24 A kérdező kommentje:
NORMÁLISAk válaszát várom!
2012. aug. 16. 19:40
 17/24 anonim ***** válasza:
100%
Mi ez itt kérem, óvoda?!
2012. aug. 16. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 A kérdező kommentje:
nem óvoda, kedves utolsó ! csak éppen egyesek nem képesek rendes válasszal előállni! Te képes vagy rá?
2012. aug. 17. 09:07
 19/24 Amarok ***** válasza:
100%

A sok nagyokos válaszolónak írnám: