Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Szerintetek kinek volt igaza?...

Szerintetek kinek volt igaza? Kíváncsi vagyok

Figyelt kérdés
Van egy 8 hónapos kan kutyám, 2 hónapja fogadtuk örökbe. Kicsit nehéz vele, meg első kutya, kezdő vagyok ezért is érdekel mit gondoltok. A helyzet az, hogy minden kutyához oda akar menni, erőszakos, ráncigál, ha nem tud akkor ugat, a kis bolond az úttesten is átszaladna ha nem lenne pórázon. Erről próbálom most lenevelni. A minap a egyik szembejövö kutyánál szintén elkezdte csinálni a műsört, én meg visszahúztam, eltereltem a figyelmét hogy rám figyeljen ne a másik kutyára stb, erre a pasi meg elkezdte mondani hogy nekem mi bajom van mért nem engedem oda a kutyámat az övéhez. Próbáltam neki elmagyarázni hogy miért, de nem értette meg inkább elkezdett sértegetni hogy milyen szar gyerekkorom lehetett ha nem engedtek oda másik gyerekhez.. az egy dolog hogy paraszt volt, de szerintetek sem csinálom jól?
2014. jan. 19. 11:49
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem neked volt igazad. Ha a kutyád felfokozott állapotban oda ment volna a másik kutyához, akkor az a felfokozott állapot a másik kutyára is átragadhatott volna és könnyen verekedésbe csaphatott volna át a találkozás, akkor meg az lett volna a pasas baja.Ha viszont mindkét kutya higgadt, az már teljesen más dolog.
2014. jan. 19. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Nem mondom, hogy igazad volt, de a pasinak se igazán.


A kutyádnak egyébként van lehetősége játszani/futkározni más kutyákkal? Jártok kutyás társaságba? Hány órát sétáltok naponta és ebből mennyit van elengedve a pórázról?


Ha nincs lehetősége kiadni a benne felgyülemlett energiákat persze hogy húz.


Én mondjuk lehet hogy hagytam volna játszani a két kutyát, ha azok láthatóan szimpatizáltak egymással, utána szerintem a tiéd is lenyugodott volna, ha futkos egy nagyot.