Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Miért harapta meg a puli...

Miért harapta meg a puli kutya? (többi infó lent)

Figyelt kérdés
Na: a családunkba van egy puli soha senki nem harapott meg. Sajnos nincs időnk foglalkozni vele mert a szüleim sűrűn dolgoznak, én pedig diák vagyok és iskolába járok. Van egy 7 éves húgom. Egyik nap bent vagyok a házba és látom hogy sírva jön be tesóm és jöttek vele a szüleim is majd megláttam az arcán a harapást ami nem vérzett hanem négy csíkba bekékült és kicsit feldagatt. Tesóm azt mondja hogy csak rákiabált a kutyára hogy BEFELÉ A HEJEDRE (és közbe a kezével a helyére mutatott) miközben egy döglött madarat evett amit mi nem is láttunk miután kimentünk. Végül ez másfél hete történt, és arra jutottunk hogy el kéne vinni a menhelyre vegy mindennap nekem kéne folgalkoznom vele. Én nem akarom hogy menhelyre úgyhogy a szünetben van idő foglakoznom vele, és tanévkezdéskor majd úgy igazítom a programjaimat hogy legyen rá idő minden nap. A kérdés miért harapta meg a kutya? lehet azért mert a macskát simogatja éjjel-nap? vagy mert mindig kiabál vele? A választ előre is köszönöm.

2014. jún. 22. 15:20
 1/5 anonim ***** válasza:
Azért, mert nincs megnevelve, vagy a húgod csinált valamit. Lehet hogy ezt neked nehéz elképzelni, de sok esetben a gyerek hergeli fel a kutyát.
2014. jún. 22. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Jó, de mivel hergelte volna föl? Soha nem láttuk még hogy incselkedik vele vagy piszkálja. Csak mindig kiabál vele.
2014. jún. 22. 15:45
 3/5 anonim ***** válasza:
Nem ott kezdődött a probléma, hogy "döglött madarat evett"??? Talán veszélyben érezte a zsákmányát.
2014. jún. 22. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%