Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Miért nem tudok a Zoofast-ról...

Miért nem tudok a Zoofast-ról rendelni?

Figyelt kérdés
Az utolsó pontnál,amikor már arra kattintanék,hogy,,megrendelés",nem történik semmi. Most rendelek (nék) először,de úgy látszik,nagyon nem akar összejönni.:(

2014. aug. 30. 13:43
 1/4 anonim ***** válasza:
Regisztráltál már?
2014. aug. 30. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Igen,anélkül nem is igen engedett volna. Be is voltam jelentkezve,amikor próbálkoztam. Komolyan arra is gondoltam,bár ez szerintem hülyeség,hogy lehet,hogy hétvégén nem lehet rendelni...Másra egyszerűen nem tudok gondolni.
2014. aug. 30. 16:13
 3/4 anonim ***** válasza:

Hétvégén,és sokszor éjszaka is szoktam rendelni,mindig sikerül!

Nézd vissza,lehet valahol valamit nem olvastál végi,és nem nyomtál rá valamire.

2014. aug. 30. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Már igencsak sokadszor próbálom,de semmi :( A megjegyzés" rovatokat leszámítva minden be van pipálva,ki van töltve - ha egyvalamit kihagytam,olyankor érdekes mód,csak arra az időre élt a ,,megrendelés" gomb,mert arra kattintva rögtön felugrott a kis ablak,hogy ezt vagy azt nem jelöltem be...Amikor viszont minden stimmel,semmi nem történik. Gondolom,ha sikeres a megrendelés,csak kellene valaminek történnie,nem? Pl kapni róla egy mailt,ill.a zoofast oldalán is kellene lennie valami visszajelzésnek,ha a korábbi netes rendeléseim gondolok vissza...Holnap felhívom őket,de ha akadna valami használható ötletetek még,megköszönném!
2014. aug. 31. 09:19

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!