Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Milyen kutyafajtát ajánlanátok?

Milyen kutyafajtát ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Amit tudnék neki nyújtani:

-lakásban lenne tartva

-4.-en lakom, tehát nem kéne, hogy gondot okozzon neki a lépcsőzés

-kezdő vagyok (úgy értve, hogy láttam már kutyát közelről, szüleimnek volt is családi kutya, csak most elköltöztem és magányos vagyok kicsit az új városban)

-napi 5 órám minimum jutna rá

-őrző-védő hajlam legyen benne (nem árt, ha nem kell rá külön tanítani, bizonyos okok miatt)

-nagytestűt szeretnék

-kirándulós, túrázós típus vagyok

-napi 3 óra sétát minimum kapna

-tanítanám

-kutyasuliba vinném

-szuka vagy kan kutyát javasoltok?

-nekem első kutyám lenne, de a családban volt már több is (magyar vizsla, angol agár, beagle, shi-tzu, máltai selyemkutya, labrador)

-minőségi tápot kapna

-tenyésztőtől venném (fontos, hogy legyen itthon olyan, aki tenyészti is az adott fajtát)

-ápolására is temérdek sok szabadidőm lenne


2015. máj. 29. 14:52
1 2
 1/14 anonim válasza:
11%
Nem vagyok nagy kutya szakértõ, lehet hogy vannak jobb fajták, de szerintem valami Golden Retriver passzolna.
2015. máj. 29. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
14%
Golden retriver, akita, vizslák, masztiff, stafford, bullterrier.
2015. máj. 29. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
38%
Gyönyörű édes kutyusokat találsz a menhelyeken, még fajtisztákat is. Oda is nézz el előbb, aztán még mindig vehetsz tenyésztőtől ha nem találsz közöttük megfelelőt :)
2015. máj. 29. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
53%

Ha a negyediken laksz (és nincs lift), akkor az nagyon megterhelő lenne egy nagytestű kutyának. Inkbb kisebb kutya lenne megfelelő neked, ebből a szempontból, mert őket fel tudod venni, és nem kell lépcsőznie.

Ha van lift akkor megfelelő lehet:

border collie, mudi, boxer(de ők közepes termetűek), pointer (angol vizsla), német vizsla, szetterek, berni pásztor, német juhászkutya