Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Nektek meddig tartott? :D:O

Nektek meddig tartott? :D:O

Figyelt kérdés
5-6 hete járok lovagolni.Még csak kezdő vagyok és futószáras de 2x mentem egyedül is :DxD Régóta nagyon szeretnék egy lovat de tudom hogy nem kapok mivel anya szerintem nem engedné (apa lehet hogy engedné) de még ügyetlen vagyok..Na m1. na az lenne a kérdésem hogy mikor már nagyon ügyesek vagytok a lovaglásba és már 2-3 éve lovagoltok és a szüleitek látják hogy ügyesek vagytok akkor nektek megengedték hogy saját lovat vehessetek? létszi normális válaszokat szeretnék ;):D köszi előre is
2012. febr. 6. 14:26
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

"megengedték hogy saját lovat vehessetek?"


Ha majd van pénzed, vegyél, és ha el is tudod látni...

2012. febr. 6. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
lehet nem úgy értelmezted ahogy írtam..én úgy értelmeztem hogy megengedték hogy saját lovat vegyél?:)
2012. febr. 6. 14:32
 3/11 anonim ***** válasza:

Ez azért elég sok mindentől függ.

Lovat megvenni a legegyszerűbb dolog, de azt tartani is kell, ami azért havi 20-40 ezer Ft is lehet, nem beszélve az esetleges betegségekről, meg szerszámok költségéről.


Ha otthon tartod, akkor minden nap reggel-este etetni kell, ganézni kell, ápolni kell, mozgatni is kell. Ha jó kapcsolatot akarsz a lóval, akkor napi szinten foglalkozol vele, de lagalább 2 naponta lovagolsz vagy futószárazod stb esőben, hóban, fagyban. Aztán magadnak kell felkutatni, hol tudsz jó szénát, zabot venni stb. Akkor nincs nyaralás egy hétig, mert köt a ló, meg a szabadidőd nagy részét is vele kell töltened.


Ha bértartásban van egy istállóban akkor is hetente min 4-5x illik kimenni hozzá lovagolni, mozgatni, leápolni. Ez helytől függően lehet 30-70 ezer Ft is havonta (!). Ezen felül ott az állatorvos, ha baj van akkor százezreket is rákölthetsz, kovácsra is szükség van 6-8 hetente, akár van patkó, akár nincs.