Kezdőoldal » Állatok » Madarak » El kezdenék madarat tartani,...

MBS kérdése:

El kezdenék madarat tartani, de nagyon kezdő vagyok nem tudok sokat várom a tippeket. Milyen tartsak? Nézzetek be egy csomó kérdés van bent.

Figyelt kérdés

Elsősorban én nem csak dísznek venném szóval nem ártana ha "okos" lenne ami tanítható, kézre ül, beszél ilyesmi szóval ahogy néztem a kanári kiesik főleg a papagájok amik ilyenek.


Nem lenne baj, ha minnél kevesebb piszkot csinálni szóval ha nem fürdene nagyon ki a magokat, természetesen ez vele jár de biztos van olyan ami kevésbé. Ha van olyan ami kicsit csöndesebb az is jó lenne habár ez mégis csak egy madár :)


Szóval kérnék tőletek konkrét fajokat/fajtákat, hogy milyet vegyek és miért vegyem az mi a jellemzője.


Illetve írjatok meg légyszives, hogy mekkora ketrec érdemes nekik. Ha jól olvastam akkor tanítani úgy a legjobb ha egy egyedem van szóval akkora ketrec kéne. Persze gondolom fajtától is függ.


Az itteni akciós ketrec mennyire jó esetleg tudja valaki a pontos típusát mert nem találtam meg:


[link]


Szóval nagyon kezdő vagyok és bízom benne, hogy segítetek nekem.



2012. dec. 8. 16:41
 1/5 anonim ***** válasza:

Mindegy mennyit foglalkozol vele, párban kell tartani. Ketrecnek min 150 hoszzú, 1m magas, 80cm széles. Ez jó mondjuk egy pár nimfának, ha naponta repkedhetnek a szobában. Természetes ágak, és sok játék kell nekik.


Naponta takaríthatsz, bármelyiket veszed. Magkeveréket, zöldséget és gyümölcsöket esznek, napi rendszerességgel.

2012. dec. 8. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Értem. És akkor lenne olyan szives valaki mondani konkrét kalitkákat? Mert nem hiszem el, hogy 20.000 forintokat kell kikölteni ha nem jóval többet erre, hogy legyen egy kalitkám.
2012. dec. 8. 18:36
 3/5 anonim ***** válasza: