Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Szerintetek kb hány éves...

Szerintetek kb hány éves korig nem gáz otthon lakni, tanulni és nem dolgozni (ha munkát sem keres)?

Figyelt kérdés

Csak úgy hozzávetőlegesen, ki mit gondol erről?

Mikor mondjátok azt a gyereketeknek, hogy már elmehetne dolgozni, vagy költözzön el otthonról?


2013. febr. 4. 20:39
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
89%
Aki tanul az dolgozik, a tanulás a munkája.
2013. febr. 4. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
39%
30 körül már elhúzhatna otthonról
2013. febr. 4. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem az első diploma megszerzéséig, többnyire úgy látom, hogy másoknál is így van és ez a normális. Jó, nem úgy értem, hogy a diploma napján repülsz, hanem utána nekiállsz állást keresni és a saját lábadra állsz.
2013. febr. 4. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
87%

Én diák vagyok. A szüleim elvét megértem és mivel eszerint lettem nevelve, kellemetlenül is érezném magamat itthon lábat lógatva, eltartva.

Még tanulok, jelenleg ez a "munkám", amíg ez így van, addig eltartanak. Ha nem tanulnék, csak úgy lenne pofám itthon lakni huszonéves létemre, hogy beleadok az itthoni költségekbe, amihez nyilván nem árt, ha van némi jövedelmem.

Szerintem abszolút nem gáz az sem, ha valaki örök életében a szüleivel él, odaköltözik a párja stb. Az gáz, ha kihasználják a felnőtt gyerekek a szüleik jóságát.

2013. febr. 4. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
34%

"Szerintem az első diploma megszerzéséig, többnyire úgy látom, hogy másoknál is így van és ez a normális."


A hülyéknél.

Én 28 évesen költöztem el otthonról, pedig 22 évesen már dolgoztam.

A saját lakásukba.

Aki meg a saját lábára állt máig albérletben él....

2013. febr. 4. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
15%
*lakásunkba
2013. febr. 4. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?