Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Szerintetek az gáz, ha úgy...

Szerintetek az gáz, ha úgy lettem nevelve, hogy 24 évesen se tudok anyámnak nemet mondani?

Figyelt kérdés
24 éves vagyok és egyszerűen nem tudok szembe menni anyámmal. Konkrétan úgy érzem, hogy nem akar elengedni ő se, már inkább ma is berúgtam mert szétb...z az ideg. Barátnőm felajánlotta, hogy költözzek hozzájuk. Azért lakok még otthon, mert lassan végzős msc-s hallgató vagyok. Szó szerint mondom, nem tudok anyámnak ellent mondani, vagyis tudni tudok, de tudom, hogy nem vagyok képes megvalósítani. Olyan mintha még gyereknek kezelne (én vagyok a 3 testvér közül a legkisebb), és ha mondom, hogy tudnék munkát vállalni, akkor mindig lebeszél róla, és én vagyok olyan balf..z, hogy hallgatok rá...Remélem értelmes a kérdés, mert már eléggé e vagyok nyomva...Igazából a kérdést se tudom minek teszem fel, jó ötletnek tűnt hirtelen, a barátnőmmel már megbeszéltem, csak érdekelne olyanok véleménye is, akik nem ismernek. És az ku..a vicces, hoyg van egy márnök szakmám, hát szétcsesz az idfeg.
2013. dec. 25. 22:18
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
98%
Arra gondolj,hogy így sose lesz családod,mert anyukád valószínűleg szex közben is beállítana,hogy "Kisfiam veszed ki azt onnan.."már bocsi,de állj a sarkadra és mond meg neki,hogy te már elég nagy vagy a saját kis élethez főleg,így hogy barátnőd is van..
2013. dec. 25. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
97%

Na akkor hajrá.Jön az új év.Legyen a fogadalmad.Ùj életet kezdek.A barátnömmel,a talpamra állok és lesz saját életem.Anyud majd idövel beletörödik.

Sok sikert!!

2013. dec. 25. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
55%
Azért tud manipulálni mert valamilyen szinten azzal hogy eltartottja vagy, ily módon zsarol. Én nem a családalapítás miatt aggódnék mert arra ráérsz 40évesen is, inkább a munka nélküli élet nem célra vezető.
2013. dec. 25. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?