Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Valsacor 80mg-os vérnyomáscsök...

Valsacor 80mg-os vérnyomáscsökkentő vélemények?

Figyelt kérdés
Vidotin vérnyomáscsökkentőt szedtem több mint két hónapig, viszont több mellékhatás is jelentkezett a felsorolt mellékhatásokból, pl: remegés, szédülés, hányinger, gyengeség. Az orvosom kiírt egy másikat, a "Valsacort". Azt mondta ennek nincs mellékhatása. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?

szept. 14. 20:10
 1/3 anonim ***** válasza:
Jó gyógyszer. A "nincs mellékhatása" erős túlzás, de mondjuk azt, hogy 100 emberből 95 esetben nincs mellékhatás.
szept. 14. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Én ezt szedem 160 mg-os, évek óta, nem érzek semmilyen mellékhatást és nagyon stabilan rendben tartja a vérnyomásom.
szept. 15. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Remélem akkor nekem sem lesz semmi mellékhatása. (legalábbis kellemetlen nem)
szept. 16. 15:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!