Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Ez lehet cukorbetegség jele?...

Ez lehet cukorbetegség jele? Szerintetek érdemes lenne mondani a háziorvosnak, hogy szeretnék cukor vizsgálatot?

Figyelt kérdés

A háziorvosom mindennel (nem csak engem sok betegét) kiröhögi, és nem ír fel rendes gyógyszert... ezért nem mentem még el (nem tudom, hogy lehetséges máshoz átmenni, hogyha területileg hozzá tartozom).


Ami tünet:

pár napja folyamatosan, 5 percenként iszok. Régen (35 fokban is) 5-6 decit ittam egy nap, mert nem ment le semmi a torkomon, akármilyen finom italról is volt szó...

most viszont délelőtt már 1,5 litert megittam.

Sokszor émelygek, nagyon gyenge és fáradt vagyok... van amikor az ágyból is alig bírok kikelni.


Az orvosomnak ha mondanám (ismerem), azt mondaná: hát ne dolgozzon annyit, pihenjen és ennyi.

Még diák vagyok... és nem hitte el, hogy az vagyok. 19 éves voltam és valami táppénzes papírt adott igazolásnak, amit nem fogadtak el az OKJ-s képzésen. Nem normális... hiába mondok el valamit 100x, azt mondja ne szóljak bele. A betegeket nem hallgatja meg.


2013. jún. 19. 19:58
 1/6 A kérdező kommentje:
és fogytam is- bár sportolok (futok rendszeresen heti 3x), most a melegben NEM, de nagyon tudatosan táplálkozom (sütemény, zsíros kenyér is jöhet MÉRTÉKKEL). Nem vonok meg magamtól SEMMIT SEM, csak nem zabálok, hanem normálisan eszek...
2013. jún. 19. 20:01
 2/6 A kérdező kommentje:

A diabétesz első tünetei


Kimerültség.

Látászavarok.

Kóros szomjúság.

Testsúlycsökkenés.

Gyakori vizeletürítés.

Visszatérő gombás fertőzések.


ebből három 100% fennáll nálam. Van amikor nem látok rendesen ( utóbbi 1-2 hét).

Soha életemben nem voltam rosszul, semmi bajom nem volt. Mindig egészséges voltam, ezért nagyon megviselt az első pár rosszullét.

2013. jún. 19. 20:03
 3/6 anonim ***** válasza:
Kérj egy vérképet, TB-re bárki ok nélkül kérhet egy teljes vérképet, ott kiderül.
2013. jún. 19. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza: