Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Betegségek

A kérdés

5 napja iszom antibiotikumot, cefalexin-t, napi 2x2-őt, torokfájás, stb. Viszont nem nagyon érzem, hogy valamit érne. Ugyanúgy fájna a torkom, jó talán picit jobb, de akkor is ez antibiotikum, nem sima gyógyszer, mellé még ugye probiotikumot, na de?

Nagyon fáradt vagyok mióta elkezdődött ez az egész, álmos is vagyok gyakran, és érzem hogy a fejemben nyomja valami, ugye gondolom mert fujjom az orrom és az is hozzátesz, de ez a megfázás miatt van.Mikor múlik már el szerintetek? Nehezebben megy a gondolkodás is, eddig nem volt ilyen csak mikor megfáztam.

Keress kérdéseket hasonló témákban: egészség, betegség, megfázás, antibiotikum, cefalexin

  márc. 20. 17:06  Privát üzenet  

A válasz
Lehet, hogy nem bakteriális a fertőzés, hanem vírusos. Ekkor nem hat az antibiotikum, magától múlik el 7-9 nap alatt.

A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont márc. 20. 23:08 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Lehet igazad van, bár orvos írta ki de hétfőn megyek kontrollra szóval majd ad erősebb gyógyszert elvileg

# 2/2Időpont márc. 21. 08:00 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Beszedjem az antibiotikumot ilyen tünetekkel? (Vírus/baktérium)
Miért van a jobboldali mandulám megduzzadva? Miért vannak fehér foltok mind2 mandulán és a megduzzadt mögött is egy nagy fehér folt látható? Lehet köze hozzá a dohányzásnak?
Mit lehet csinálni?
Hetfon torokfajasal mentem orvoshoz adot dalacin antibiotikumot nem hatot ma megint elkezdet fajno torkom ball fele es kohoges is erosebb lett, hetfon vn kontrola miertnem hat az antibiotikum?
Hosszan tartó torokfájás, fehér foltokkal a nyelvem tövénél. Antibiotikum nem hat, volt valakinek hasonló?
Antibiotikum mellett már nem lehet tüdőgyulladasom?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Betegségek rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!