Kezdőoldal » Egészség » Dohányzás » A vizipipa használata okoz e...

A vizipipa használata okoz e függőséget?

Figyelt kérdés
Egy aggódó anya vagyok és teljesen laikus vagyok a témával kapcsolatban és az interneten sem találtam egyértelműen választ a kérdésemre. És még valami...A vizipapa csak vizipipa dohánnyal használható? Hogy egyértelmű legyek, más élvezeti cikket lehet, szokás használni vele?
2012. szept. 19. 23:02
 1/6 anonim ***** válasza:

Szerintem örök vita, hogy okoz-e függőséget vagy sem. Fizikailag nem tudnám biztosra megmondani, amúgy pedig nyilván bármihez hozzá lehet szokni (mentálisan), akármihez.


Füvet lehet és szokás is használni vele, de azért általában inkább csak dohánnyal használják.

2012. szept. 19. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
49%
Szokás, és okozhat függőséget, sokszor egyenes út a cigihez egyébként. De emberfüggő, az értelmesebbje pipát sem használ.
2012. szept. 20. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
Nem okoz függőséget.. 2 éve meg van már a pipám egy nyáron nem is használtam és ha nagyon aggódsz akkor Shiazot is lehet használni nincs benne nikotin és nagyon jó füstje van és jó izekbe is van :)
2012. szept. 20. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat! Nem mintha meg tudnék tiltani (öszintén szólva nem is akarok) bármit is egy 18 éves gyereknek, de az aggódás jogát fenn tartom magamnak.
2012. szept. 21. 19:38
 5/6 anonim ***** válasza:
18 évesen már nem gyerek, ha van elég esze, akkor nem csinál semmi hülyeséget.
2012. szept. 22. 05:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
én is csak kérdeznék. hogy a vizipipa ártalmas 13 éves gyerek számára? pl a shiazo fajta ásványi követ ha használ
2012. szept. 22. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu