Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Mit lehet tenni a bunkó,...

Mit lehet tenni a bunkó, nemtörődöm kórházi személyzettel?

Figyelt kérdés

Van egy problémám, hónapom óta. Igaz nem súlyos, néha elmúlik, viszont sajnos mindig megújul. Nemsokára külföldre költözöm ezért úgy döntöttem, a végére járok.

Voltam a háziorvosomnál (életemben először, 24 éves vagyok), akinek elmondtam mi a panaszom, kaptam beutalót egy kórházba.

Ma hívtam a kórházat időpontért.

Ott olyan bunkók voltak velem az illetékesek, hogy a szavam is elállt. Hogy az én problémám semmi, minek zavarok a szakrendelést ezzel, csak hátráltatom, feltartom a doktort, és hogy a panaszom semmi különös, ő sem érzi jól magát, mégse járkál szakrendelésre.. Max egy szűrővizsgálatra kéne elmennem... Végül kipréseltem belőle az időpontot, mondván hogy van beutalóm, a háziorvos megmondta, ő nem ért ehhez, úgyhogy igenis szakrendelésre szorulok.


SOHA nem voltam kórházban, soha semmilyen tb által finanszírozott ellátásra nem szorultam, nőgyógyászati, szájsebészeti problémáimat magánrendelőkben intéztem. Jövő héten megyek az ominózus kórházba de már előre félek, megint hogyan fognak megalázni.. Amúgy sem jókedvében megy az ember kórházba..


Persze tudom az én ügyem eltörpül az igazi betegek ügye mellett akiket félrekezelnek, akik figyelmetlenségből, műhiba miatt halnak meg.


Hogyan védjem meg magam?


2011. szept. 20. 13:51
 1/9 anonim ***** válasza:

Írd meg ide az esetet, kórház nevével, időponttal:

[link]

2011. szept. 20. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Sajnos az egészségügyben dolgozó emberek 90%a pályát tévsztett.
2011. szept. 20. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Esetleg a betegjogi képviselőnél tehetsz panaszt. Sajnos sok helyen ilyenek. Nem is értem az ilyen ember miért megy egészségügyi pályára? Legyen az orvos vagy nővér...
2011. szept. 20. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Sajnos semmit, szinte mind ilyenek, mondván hogy ennyi pénzért csak erre tellik tőük. Igenám, de akkor menjenek könyvtárosnak..
2011. szept. 20. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Csak azt nem értem, hogy nekik miért könnyebb belerúgni az emberbe, bunkónak, elutasítónak lenni, amikor sokkal egyszerűbben, gyorsabban, kevesebb idő és-energiabefektetéssel elintézhettük volna ezt az időpontkérést, ha csak simán ad egy időpontot, és nem kezd el fikázni, hogy minek megyek oda?

Vagy ő így töltődik fel?

2011. szept. 20. 14:16
 6/9 anonim ***** válasza:

Éreztesd velük hogy attól még hogy kórházban dolgoznak, nem ők az atyaúristen.

Én nem sz@rom össze magam akkor se ha egy nagy tudású proffal ülök le beszélni, de akkor se ha egy nagyszájú asszisztens okoskodik. Van olyan mondat hidd el amikor a nagyszájú is meghúzza magát. Sokan nagyon túlzásba viszik a bunkózást és elfelejtik hogy ők az emberekért vannak, és nem mi vagyunk értük.

2011. szept. 20. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
szinte mind ilyenek.sztem megmondhatnád nekik h ne bánjanak veled így.amúgy melyik az a mondat?
2011. szept. 20. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Próbáljon egy kicsit kedvesebb lenni, higyje el jobb lenne az egész napja. Én sem olyan képpel jöttem be ide mint akinek a tökeit agyonrúgták.
2011. szept. 20. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Csak jelezném, hogy kórházi szakrendelések telefonjait általában nem ápolók kezelik, hanem asszisztensnek nevezett személyek, akik feladata a páciensek irányítása és a kezelések beosztása lenne. Sajnos ezen asszisztensek nem a túlképzett egészségügyi személyzethez tartoznak, emiatt a modoruk és a viselkedésük sem mindig a helyzetnek megfelelő.

Fordulhatsz betegjogi képviselőhöz, de ő nem sok mindent tud kezdeni vele, megmondja hol tudsz panaszt tenni. Az ilyen panasz eredménye általában egy kisebb dorgálás a főnöktől, ha további panaszok érkeznek akkor már komolyabb beszélgetés következik, és ha ezek után is érkeznek panaszok akkor talán kirúgják az illetőt és mást vesznek föl a helyére, aki valószínűleg ugyanúgy fog viselkedni.

Legalábbis jobb esetben, valahogy így kellene működnie.

A legjobb amit tehetsz, hogy megmondod az illetőnek, hogy a hozzáállása nem megfelelő, jó lenne, ha változtatna rajta, mert a betegek helyzetét nem könnyíti meg. Az én tapasztalataim szerint, ha ugyanolyan stílusban kezdesz el beszélni velük, ahogy ők tették, akkor nagyon meglepődnek, és kiderül, hogy tudnak normálisak is lenni.

2011. szept. 21. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!