Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Fogamzásgátlótól depresszió?

Fogamzásgátlótól depresszió?

Figyelt kérdés
Most szedem a 7.levél Noriel fogamzásgátlót. Január eleje óta rossz a közérzetem (kb.6 levél ideje). Január elején folyton rossz kedvem volt, sirdogáltam néha. Ez azóta enyhült, viszont folyamatosan nyomott hangulatom van. Rossz közérzetem. Ez lehet a gyógyszer miatt? Ez ellen mit tudok tenni? Lehetséges hogy csak ideiglenesen van jelen ez a mellékhatás, és majd elmúlik? Például abból indulok ki, hogy fogamzásgátló szedése óta többször volt erősebb fejfájásom, de az utóbbi időben nem tapasztaltam ilyet. Lehet hogy a rossz hangulat is elmúlik? Ha másik fajta fogamzásgátló tablettára váltok, akkor is maradnak a tünetek, vagy azáltal lehet, hogy a hangulatom nem ilyen lenne? Valaki tapasztalt már ilyet? Neki elmúlt e a rossz hangulat? Ha továbbra is szedni akarom a gyógyszert mivel enyhíthetem a tünetet?

febr. 22. 14:17
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Lehet, de meg mennyire! Nekem sok-sok migrenem es hangulatingadozasom

is volt tole, 9 honapig szedtem, vegul abbahagytam, mert meguntam az egeszet, masik gyogyszerrel sem akartam kiserletezni. El is multak a tunetek, de fel ev kellett hozza, a ciklusom is nagyon felborult utana.

Egyebkent lehet, hogy a gyogyszervaltas segit, ismerek olyat, akinek semmi panasza nincs a foggatlora.

febr. 22. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Nekem anno, már nem emlékszem melyik tabit írta fel az orvos, csak azt tudom, hogy mellékhatásként szerepelt rajta depresszió, szerintem simán lehet attól.

Én depressziós mondjuk nem voltam, "csak" hisztis (már magamat is idegesítettem), úgyhogy én abbahagytam kb 2 hónap után és kértem a dokit, hogy ajánljon valami mást, mert ezt nem fogom tovább szedni. Így lett végül hüvelygyűrűm, amivel semmilyen mellékhatást nem produkáltam.

febr. 22. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
febr. 22. 14:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!