Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » ÉN egy 17 éves lány vagyok és...

ÉN egy 17 éves lány vagyok és már kb két hónapja olyan tüneteim vannak hogy állandó szédülés, állandó fej fájás és remegés, rángatózás! Az orvosok még nem igazán jöttek rá h mi bajom lehet! NEktek van valami ötletetek?

Figyelt kérdés
2009. máj. 18. 20:58
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
ideggyógyásznál voltál már? biztos valami idegi alapú...lehet , hogy epilepszia:S én laikus vagyok, menj orvoshoz.
2009. máj. 18. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekem akkor voltak hasonló tüneteim, amikor idegkimerültségem volt, nagyon sok stressz és lelki problémák miatt. nekem is állandóan fájt a fejem (értesd: éjjel-nappal) zsibbadtam, nem bírtam normálisan aludni, remegtem.
2009. máj. 18. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

fogamzásgátló, alacsony/magas vérnyomás, alacsony szénhidrátbevitel, allergia, stressz, túlhjszoltság...

Egyelőre ennyi jutott eszembe.

2009. máj. 18. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Hát járok ideggyógyászatra de egyelőre nem tudnak semmit járok vizsgálatokra azt mondták ha a vizsgálatokban nincs szervi elváltozás akkor valószinűleg pszihés alapú a dolog! JAh és szedek fogamzásgátlót de most abba hagytam mert én is gondoltam rá h nem-e attólvan hát majd kiderül!! AMúgy köszönöm a segítségeket
2009. máj. 18. 22:18
 5/6 anonim válasza:
Állítólag ha idegi alapon van,az többnyire 1-2 hét,és a stresszhelyzet megoldása után elmúlik,bár nekem sem oldódik meg..
2010. jan. 23. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 mluc válasza: