Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Vashiány és pajzsmirigy...

Vashiány és pajzsmirigy alulműködés okozhat szorongást,rossz közérzetet,étvágytalanságot?

Figyelt kérdés
pánikbetegségre szedek Escitilt és Xanaxot.Eddig nem volt velük gond.Most úgy érzem,hogy nem használnak.A nyugtató sem Szorongok.Ma voltam dokinál szerinte várjunk mert egyszer kihagytam a szedeset az antidepinek kb 2 hétig és nem e azért van vagy mert felborult a hormonháztartásom.

máj. 17. 17:16
 1/4 anonim ***** válasza:

Antidepi 2 heti kihagyásától visszatérhet a szorongás. Az okoz rossz közérzetet és étvágytalanságot.

Kétlem, hogy pajzsmirigy alulműködés, ha eddig minden remdben volt.

máj. 17. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
De akkor semmi bajom volt mikor kihagytam...Utana ujra szedtem es most jott ki 2 hete.ade mar 1 honapja szedem.Vashiany is okoz szorongast es a pajzsmirigy betegseg is olvastam.
máj. 17. 23:34
 3/4 anonim ***** válasza:
45%
Utánanézhetsz az áteresztő bél szindrómának, ha nemcsak szorongsz, de vashiányos meg pajzsmirigyes is vagy. Gyanús halmozódása az áteresztőbeles tüneteknek. Meg nyilván pszichoterápia se ártana.
máj. 17. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
vashiany kiderult,hogy csak azert volt mert menszeszkor vettek le a vert.Tsh gyogyszert meg nem szedtem vagy 2 honapig.
máj. 18. 23:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!