Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Mi okozhatja ezt? Többi lent

Segitseg kérdése:

Mi okozhatja ezt? Többi lent

Figyelt kérdés
Ha erős érzelmeim vannak (például düh, vagy szomorúság) nem ismerek magamra, alakokat látok mindenhol és bántom magam, ritkább esetekben hangokat is hallok.

aug. 6. 00:25
 1/2 anonim ***** válasza:
83%

Mindenkeppen szakember segitseget kerd mert ez nem normalis reakcio. Elso lepeskent egy pszichologust, o tovabb tud kuldeni pszichiaterhez ha gyogyszeres kezelesre is szukseg lenne.


Igy nem lehet elni ugyhogy tegyel a legyozese ellen. Sok sikert kivanok.

aug. 6. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Pszichózis
aug. 6. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!