Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » 1 hónapig tartó pecsételő...

1 hónapig tartó pecsételő vérzésem volt, Clostilbegytet írtak fel. El is kezdtem szedni, egyből elmúlt a pecsételés 3 napra, most újra kezdődött. Járt már valaki így?

Figyelt kérdés
Tavaly novemberben hagytam abba a fogamzásgátló használatát és azóta teljesen felborult a szervezetem. Már ez a 3. Clostilbegytes kúrám, hogy beálljon a ciklus... Fog az orvos hormonv. alkalmazni, de míg be nem áll a ciklusom, addig nem lehet.

2014. ápr. 16. 13:04
 1/7 anonim ***** válasza:
én a nőgyógyász helyett endokrinológushoz mennék
2014. ápr. 16. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

3 Closty kúrát kaptál, de hormonvizsgálat még nem volt??

Nekem ez kicsit furcsa. Lehet másik orvost keresnék a helyedben.

A fogamzásgátló szedése előtt rendben volt a ciklusod?

2014. ápr. 16. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Nagyon fiatalon kezdtem el szedni a fogamzásgátlót (16 évesen), több mint 10 évig szedtem :S Emlékeim szerint rendben volt a ciklusom, csak arra emlékszem, hogy nagyon fájdalmas volt.
2014. ápr. 16. 13:11
 4/7 anonim ***** válasza:
Hát lehet, hogy tényleg inkább endokrinológushoz kellene menned...
2014. ápr. 16. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
Hoxa.hu, ahol megtalálhatod a hangod
 5/7 anonim ***** válasza:

A clostyt peteérés serkentőnek írják fel. Használata közben rendszeresen uh-n kell követni a peteérést.


Egy sarlatán ez a doki, keress egy másikat, legfőképpen endokrinológust.

2014. ápr. 16. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
endokrinológushoz menj és elöször vizsgáljanak ki, nem volt jó ötlet a closty...... lehet addig is hormont nézni ha nem állt be, egy PCOS-es nönek van hogy sosem áll be rendesen a ciklusa, mégis ki kell vizsgálni. vagy egy emelkedett prolaktin szint sem függ attól hogy van-e ciklus, fogamzásgátló egyik mellékhatása pl az emelkedett prolaktin szint. Keress fel egy hozzáértö endokrinológust.
2014. ápr. 16. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Tudtok Budapesten megbízható endokrinológust, aki nőgyógyász is?
2014. ápr. 16. 13:44
Idősebbek is elkezdhetik online és ingyenes rejtvényfejtő játékunkat

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!