Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Fogamzásgátló abbahagyása...

Fogamzásgátló abbahagyása után egy évvel nagyon pattanásos lettem, és nem rendszeres a menzeszem . Helyre fog ez jönni? Mikor?

Figyelt kérdés
míg szedtem persze normálisan jött meg, viszont előtte is rendszeres volt....meg nem voltak ekkora nagy piros göbök rajtam.....mit csináljak? semmilyen arctisztító nem jön be....
2016. jan. 9. 13:01
 1/5 anonim ***** válasza:
Doki. Csináltatni kéne egy hormonsort.
2016. jan. 9. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
köszi! de az mi??
2016. jan. 9. 13:12
 3/5 A kérdező kommentje:
ja utána néztem..vérvétel? és ennyi? na de ki csinálja? háziorvos ad beutalót, ő csinálja, v nőgyógyászom v hogy működik? Kb. ez a 3-4. alkalom h késik sokat, és h nagyon durva ragyák jelennek meg..várjak még? hátha múlik? vagy már intézkedjek?
2016. jan. 9. 13:17
 4/5 anonim ***** válasza:
Nőgyógyászhoz érdemes első körben menni, ő is adhat beutalót laborba, vagy még jobb, ha továbbküld endokrinológushoz. Nem érdemes várni szerintem.
2016. jan. 9. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Az lesz....felhivom a nogyogyaszom, elmondom a panaszom es megmondja hogyan tovabb....pattanasom volt fog.gatlo elott is..lehet mar akkor is volt vmi..csak a gyogyszer szedes alatt volt pont jo..es most h abbahagytam...ujra olyan mint volt!?
2016. jan. 10. 11:10

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!