Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Szokatlan nőgyógyászati tüneteket tapasztaltam, esetleg valaki találkozott hasonlóval? (Bővebben az alábbiakban, kicsit hosszú lett )

Nőgyógyásznál már jártam a tünetekkel, és rendesen megvizsgált, hüvelyi ultrahangot is végzett, de sajnos nem talált semmi rendelleneset, így megoldás a mai napig nincs. Hozzátok fordulnék segítségért, mert nagyon aggaszt ez a dolog, és amíg nem jutok el egy másik orvoshoz, szeretnék kicsit tájékozódni.


4 éve fogamzásgátlók szedek, a menstruációm pedig a bogyó előtt és után is rendre megjött a 28. napra.

- az utolsó előtti periódusom előtt folyamatos szúró fájdalmat éreztem a bugyivonal magasságában (egyáltalán nem olyan, mint a menstruációs fájdalom!!) , de mindig vagy csak a jobb, vagy csak a bal oldalon.

- ezt követően a mezeszem hihetetlenül rövid volt, a megszokott 4-5 helyett másfél nap.

- a fájdalom fokozódott, így ellátogattam a nőgyógyászhoz

-azóta volt még egy menstruációm, az normális volt, el is múlt, azonban 4-5 napra rá nagyon gyenge vérzés jelentkezett, ami eddig még sosem fordult elő (pecsételő vérzésem se volt a tabi miatt soha), és az éles szúrkáló fájdalom visszatért.


Terhességi tesztet végeztem néhány hete, de negatív lett. Számomra is furcsa a jelenség, de ha esetleg más is találkozott már a fent említett tünetekkel, hálás lennék, ha megosztaná velem a tapasztalatait. Elég ijesztő a számomra ez az egész, mert soha nem volt gondom a menzeszemmel, és kezd elviselhetetlen lenni a fájdalom. Köszönöm előre is!



Keress kérdéseket hasonló témákban: fájdalom, nőgyógyászat, menstruáció

  máj. 20. 22:04  Privát üzenet  

A válaszok

Nézd, fogamzásgátlót szedsz. Nincs menstruációd, csak megvonásos vérzésed, amit a bevitt hormonok irányítanak. Teljesen normális, hogy a vérzésed rövidül. A fogamzásgátló elvékonyítja a méhnyálkahártyát, így a vérzés során egyre kevesebb válik le, egyre kevesebb lesz maga a vérzés is.


A köztes vérzés egyszeri alkalommal normális. Előfordul.


A fájdalom viszont valószínűleg a fogamzásgátló miatt van. Mivel azt írtad, a doki nem talált szervi bajt, én erre tippelek.



A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont máj. 20. 22:08 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Lehet, gyógyszert kéne váltanod.

A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/2Időpont máj. 21. 08:54 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Utólagosan meg lehet határozni nőgyógyászati vizsgálat nélkül hogy az adott ciklusban volt-e peteérésem?
Nögyógyászati kúpot, hogy kell használni, hogy ne "follyon ki"? Elöször használok ilyesmit, nem tudom jobban fölkéne dugni vagy? Éjszakára kell használni. Egyébként hosszú a...
Rutin nőgyógyászati kisműtétet el lehet rontani? Hpv 16, méhszájseb. és méhnyakrák? Volt már valaki így? Bővebben lent! Hosszú lesz, bocsi!
Az körzeti nőgyógyászati rendelőben csak az első néhány alkalommal fogadtak, később (3 alkalommal) hamarabb véget ért a rendelés, hosszú volt a sor. Hogy tudnám elérni, hogy fogadjanak?
Mit szoktatok felvenni nőgyógyászati vizsgálat előtt, ha a vizsgálóasztaltól az öltözőig jó pár méter van? Hosszú póló, szoknya vagy csak engem zavar félpucéron mászkálni?
Nőgyógyászati vizsgálatnál hosszú, hegyes fémmel vizsgálnak?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2018, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!