Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Premens tabletta másnál is kitolta a ciklust?

A legutóbbi menzeszkor kezdtem el szedni a tablettát, azaz kb. egy hónapja. Most a napokban kellene ismét megjönnie, de eddig semmi erre utaló jelet nem látok/érzek. Jelenleg a 32. napon tartok.

Lehetséges, hogy ugyanúgy meg fog jönni, csak a tabletta miatt eltűntek a PMS tüneteim?? (mondjuk ez nem lenne baj, emiatt kezdtem szedni).

Vagy előfordulhat, hogy hosszabb lesz miatta a ciklus?


Aki szintén szedte/szedi ezt a tablettát, mit tapaszalt??? Volt valakinek hasonló?



Keress kérdéseket hasonló témákban: Premens, PreMens tabletta, PMS, menzesz, menstruáció, ciklus, egészség, vérzés, barátcserje

  ápr. 16. 10:00  Privát üzenet  

A válasz
Én szedtem. Nekem rontott Premens. Hosszabb ideig tartott mikor megvolt azt már nem tudom ,hogy ritkábban vagy gyakrabban jött e meg de össze-vissza és egyéb tüneteket sem javította.Volt 46-50 napos ciklusom is meg nagyon rövid 21 napnál jóval rövidebb. Abbahagytam 3-6 hónap után. Szerintem ne szedd és menj vissza a dokihoz ha ő mondta ha nem akkor is menj el talán foglalkozik veled és mondd el ezt neki! Amerre én lakom csak a vállalkozókkal,pénzesekkel,orvosokkal,eü-i dolgozókkal,haverokkal ,ismerősökkel,barátokkal,család,rokonság egészségügyi problémáival foglalkoznak érdemben az orvosok

A válasz 53%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 36%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont ápr. 16. 12:52 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Milyen Canestent vegyek?
Esemény utánit vettem be és pecsételő vérzést tapasztaltam. Mit jelenthet?
Tabletta mellett másfél héttel előbb jött meg a menzeszem és iszonyúan fáj. Mi lehet a baj?
Vérzés és hasfájás a 14. tabletta napján. Mi lehet az oka?
Fogamzásgátló abbahagyása utáni fájdalom?
Alacsony hormontartalmú fogamzásgátlónak mi számít?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!