Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ha rendelek élelmiszer-alapany...

Ha rendelek élelmiszer-alapanyagot a neten, mivel az évekkel ezelőtti minőség eléggé jó volt, de a kiszállított termék már egyáltalán nem olyan minőségű, hanem mint az élelmiszerláncoké, akkor ha visszaküldöm, a szállítási költséget ki fizeti?

Figyelt kérdés

A termékhez még 2021. 05-ig vannak vélemények, amik azt írják, hogy nagyon jó minőség, a boltinál sokkal jobb. Azóta egy vélemény sincs. Az eladó visszaadná az árat, de a szállítási költséget nem akarja vállalni. Így nekem a kb. a fél visszatérítendő pénzt elvinné a szállítási költség + az idő, amíg a csomagküldő automatával próbálkoznék, még sosem küldtem ilyennel.

Kérdésemre, hogy az árubeszállító más lenne, azt írta, hogy ugyanaz. Arra a kérdésre, hogy bizonyára ő és a munkatársai is fogyasztanak ebből a termékből is, és nem értem, hogy nem vették észre, - erre nem válaszol, kétszer is leírtam a kérdést.



2023. jan. 13. 10:21
 1/7 anonim ***** válasza:

ÁSZF mit ír?

A szállítási díjat mindig a vásárló fizeti, csak egy összeghatár fölött azt fedezi a rendelés végösszege és nincs külön tételként számít (látszólag 0 forint). Különben nem érné meg a kiszállításos kereskedés, és nem fogja az eladó benyelni az összegét. Külön fel is hívja minden oldal a figyelmet, hogy X ezer forint felett ingyenes a kiszállítás - igazából ott is van, a futárszolgálat mindig elkéri a szolgáltatási díját. Csak nem az nem mindegy, hogy ha pl. 2000 forint a szállítás, akkor egy 10 ezer forintos rendelésbe ez lazán belefér, egy 500 forintos rendelésbe pedig nem (eladja 500-ért a terméket 2000 forintért kiszállítva, azaz vesztett rajta 1500 forintot és még adózza is le az eladást).


Vedd úgy, hogy ezt neked kell fizetni. Az, hogy egyes oldalaknál külön elállási eljárás van, ott megtehetik. Egy több milliárdos forgalmú Emag vagy AboutYou a segged is kinyalja, mert nekik nem tétel több száz vagy ezer darab visszahívás sem. Egy KKV-nak ez húzós.

2023. jan. 13. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Számítottam ilyen stílustalan, sértegetni akaró hsz-ra, biztos lesz még.
2023. jan. 13. 11:18
 3/7 anonim ***** válasza:

Akkor viszont sajnállak, mivel ha egy segítő választ is ilyen módon támadónak és sértőnek találsz, akkor várd meg amíg jön a helyi troll és szarkasztikusan kérdőre von hogy miért nem őket kérdezed és milyen alapon mersz itt kérdezni.

Kár volt koptatni a billentyűt, ha neked ebből annyi jött át, hogy nem tetszik a stílusa.

2023. jan. 13. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Már lett is.
2023. jan. 13. 12:47
 5/7 A kérdező kommentje:
Az kimaradt, hogy minőségcsökkent az áru, nem az én hibám, nagyon valószínű tudta a kereskedő, miért nekem keletkezzem károm?
2023. jan. 13. 12:51
 6/7 anonim ***** válasza:
Küldd el nekik postagalambbal akkor, az ingyen van. Vagy szólhatsz a rabszolgádnak is, majd elsétál vele.
2023. jan. 13. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Ha valaki nem szeretne így járni, mint én, akkor ne rendeljen kókuszreszeléket a Magzsola cégtől.
2023. jan. 14. 08:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!