Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Tévesen hozzánk szállított...

Tévesen hozzánk szállított árut vett át családtag, mi a teendő?

Figyelt kérdés

Kedves Mindenki!


Egy futár hozzánk szállított egy terméket, melyet idős rokonom (erős névhasonlóság, viszonylag ritka vezetéknév egyezik és cím stimmelt) átvett, azt hitte, én rendeltem, ahogy szoktam.

A termék online ki volt fizetve, csak aláírás kellett.


Aztán jött a meglepi, mikor szóltak nekem, hogy megjött a csomagom - de hát én nem rendeltem semmit.


A cím a miénk, a név eltér, de ilyen nevű embert nem ismerünk, mint ami a címzettként meg van adva.


Ilyenkor mit kell tenni?

Mondhatom azt, hogy köszi, ha a futár nem győződött meg megfelelően az átadásról, akkor ajándékba kaptuk, de ez nem volna túl korrekt :)



2019. márc. 7. 16:12
 1/3 anonim ***** válasza:
Pár nap múlva vissza fog jönni érte a futár és elviszi. Velünk is volt már ilyen, de egy nem létező cég neve és a mi címünk került a dobozra.
2019. márc. 7. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ìrj rá az ügyfélszolgálatukra a történettel lefotózva mellékeld a fuvarlevelet .
2019. márc. 7. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Mi lett belőle? Ajándékba kaptátok a terméket, megtartottátok vagy visszavitte a futár?
2020. szept. 9. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!