SMS-alapú tartalomszolgáltatás átverés vagy micsoda?
A telenoros feltöltőkártyámon 2032.00 ft összdíjat számolt fel a szolgáltató SMS-alapú tartalomszolgáltatás címen, ezt a telefonszámot megjelölve 90888303 kétszer egymás után, 2019.06.09. 11:57:13-kor és 12.02.44-kor 1016.00 ft értékben egyenként.
A gondom az, fogalmam sincs miről van szó, mit hívtam vagy mit rendeltem, vagy milyen hívást fogadtam, vagy kit köptem szembe? Abszolút nem tudom mi ez a telefonszám, és ha nem tudom, akkor ezek a levonások meddig fognak jönni? A legközelebbi hóesés kezdetéig, vagy a végéig, vagy addig, amíg a Szahara ki nem szárad, és azt a fókát meg nem találják, amelyik a Bajkál tó dugóját letüdőzte? Amíg pénzem van, veszek egy stram kötelet, mert utána arra sem fog telni. Kb. húsz éve vagyok a telenornál, ilyet még nem tapasztaltam, ez most parkinzonkór vagy alcheimer kór vagy búgópestis? Az utóbbi időben a fülem is szokott búgni, nem csak a szemem káprázni. A megfejtőnek bármire előfizetek, ha nem kerül semmibe, csak SMS-alapú tartalomszolgáltatásra nem. Na küldjetek valami infót, mert olyan hülye maradok, amilyennek születtem. Már a gólya sem volt normális, amelyik hozott, ha olyasmiket rendelek, amikről fogalmam sincs, hogy micsoda!
Egy listában rátaláltam...
06 90 888 3xx (Telenor) bruttó 1 016,00 HUF
Szóval szerintem a szolgáltatót kellene felhívni és elmondani, hogy mi a helyzet... És persze rákérdezni, hogy ki tudják -e kapcsolni végleg ezt a szolgáltatást, mert Te, mint ügyfél ilyesmire nem tartasz igényt. Ha vonakodnak, említsd meg, hogy: Akkor a következő lépés a fogyasztóvédelem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!