Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » SMS-alapú tartalomszolgáltatás...

SMS-alapú tartalomszolgáltatás átverés vagy micsoda?

Figyelt kérdés

A telenoros feltöltőkártyámon 2032.00 ft összdíjat számolt fel a szolgáltató SMS-alapú tartalomszolgáltatás címen, ezt a telefonszámot megjelölve 90888303 kétszer egymás után, 2019.06.09. 11:57:13-kor és 12.02.44-kor 1016.00 ft értékben egyenként.

A gondom az, fogalmam sincs miről van szó, mit hívtam vagy mit rendeltem, vagy milyen hívást fogadtam, vagy kit köptem szembe? Abszolút nem tudom mi ez a telefonszám, és ha nem tudom, akkor ezek a levonások meddig fognak jönni? A legközelebbi hóesés kezdetéig, vagy a végéig, vagy addig, amíg a Szahara ki nem szárad, és azt a fókát meg nem találják, amelyik a Bajkál tó dugóját letüdőzte? Amíg pénzem van, veszek egy stram kötelet, mert utána arra sem fog telni. Kb. húsz éve vagyok a telenornál, ilyet még nem tapasztaltam, ez most parkinzonkór vagy alcheimer kór vagy búgópestis? Az utóbbi időben a fülem is szokott búgni, nem csak a szemem káprázni. A megfejtőnek bármire előfizetek, ha nem kerül semmibe, csak SMS-alapú tartalomszolgáltatásra nem. Na küldjetek valami infót, mert olyan hülye maradok, amilyennek születtem. Már a gólya sem volt normális, amelyik hozott, ha olyasmiket rendelek, amikről fogalmam sincs, hogy micsoda!



#sms #UFO #holdraszállás #morze #kerge-marha kór #üvegvájdling #műanyagpipa
2019. júl. 30. 19:11
 1/5 anonim ***** válasza:
2019. júl. 30. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Oké, sose láttam még ezt az oldalt, viszont eszembe jutott valami. Ha feltöltöm a kártyámat, mindig üzletben teszem, most először fordult elő, hogy a munkahelyemen valaki, és pontosan előző nap 2019.06.08 15:46:31-kor töltött fel nekem 3e ft-ot a saját adatait felhasználva számítógépről, amit rögtön ki is fizettem neki. A két dolognak nem lehet köze egymáshoz? Természetesen gyanúsításról szó sincs, hiszen segített nekem, csak ez is bonyolítja számomra az 1x1-et, mivelhogy régen tanultam.
2019. júl. 30. 19:37
 3/5 A kérdező kommentje:
Ez már eleve mindent elmond, hogy senki nem tud semmit, tehát valami itt nagyon bűzlik, hogy miért azonosíthatatlan e fenti telefonszám, hogy mások hogyan tudják kivédeni, hogy ugyanebbe a csapdába ne essenek. Mert annak kivédése az azonosítással kezdődik, ill. kezdődne...
2019. júl. 31. 08:45
 4/5 anonim ***** válasza:

Egy listában rátaláltam...


06 90 888 3xx (Telenor) bruttó 1 016,00 HUF


Szóval szerintem a szolgáltatót kellene felhívni és elmondani, hogy mi a helyzet... És persze rákérdezni, hogy ki tudják -e kapcsolni végleg ezt a szolgáltatást, mert Te, mint ügyfél ilyesmire nem tartasz igényt. Ha vonakodnak, említsd meg, hogy: Akkor a következő lépés a fogyasztóvédelem...

2019. júl. 31. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszi a választ. Bennem is felmerült, hogy nincs-e köze a telenornak ehhez a tranzakcióhoz. Már bementem személyesen és lemondtam az ilyen irányú híváslehetőségeket, de hogy valamilyen szolgáltatást is lemondtam-e ezzel, amit meg sem rendeltem, nem tudom. Majd alkalomadtán újra rákérdezek és erre a variációra is teszek említést. Még egyszer köszi a fáradtságot. Szép napot!
2019. júl. 31. 17:58

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!