Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok

A kérdés
Dave095 nevű felhasználó kérdése:

2 hónapja ül a GSM a mobilomon, mit tudok tenni?

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne hogy 2019 november 13an visszavittem a GSM boltba a note 9et mert be égett a képernyőm. Papír forma szerint 30munkanap a max amennyi idő alatt ők ezt javítják.

Eltelt több mint 2 hónap és csak annyit tudnak mondani hogy még mindig a samsungnal van, amit már kezdek unni mivel egy 200k+os telefonról beszélünk.

Mit tudok az ügyben tenni hogy végre megkapja, vagy az árát visszakapjam?



Keress kérdéseket hasonló témákban: GSM, telefon, szerviz

  jan. 14. 16:35  Privát üzenet  

A válaszok
1 2
Ezért nem egy GSM-be kell bevinni. Ki tudja mit művelnek vele. Talán használja valamelyik a tudtod nélkül, mert nincs pénze Note 9-re és kihasználja most az alkalmat arra, hogy piszkálja a telefonodat.

A válaszíró 47%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/11Időpont jan. 14. 16:56 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Először Samsung szervizbe vittem be, ők azt mondták hogy a boltban kell leadnom ahol vettem. Ezért vittem oda

# 2/11Időpont jan. 14. 17:04 Privát üzenet
Nettó fa**ság, hogy a bolthoz kell vidd, akkor azért hajtottak a bolthoz, mert putri helyről vetted, ami nagy eséllyel szürke importos, rosszabb esetben fekete, ilyenkor csak bolti garanciát "adnak", amit a bolt elintéz házon belül.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/11Időpont jan. 14. 17:19 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Szerintem ne idegeskedj! Végül is megérte GSM boltból venni, hiszen spóroltál tízezer forintot, az a két hónap meg semmi ehhez képest, igaz!?

A válasz 84%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/11Időpont jan. 14. 17:37 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
dokaq nevű felhasználó válasza:

GSM boltba soha többet... Ismerősöm dolgozott ott, ha nincs levédve letöltenek róla minden adatot és eladják, jobb esetben csak otthon veri rá a tulajdonos. ...

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/11Időpont jan. 14. 17:49 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Ez a GSM ára.. örülj ha visszakapod, sok jóra ne számíts.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/11Időpont jan. 14. 17:52 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

1) megnézed létezik-e a cég

2) odamész és közlöd, hogy most megvárod a telefont vagy a pénzt (vigyél pár kigyúrt havert!)

3) feljelentést teszel és beadod a fizetési meghagyást, aztán imádkozol, hogy ne szűnjenek meg a fizetés előtt



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/11Időpont jan. 14. 17:57 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Én a telefonomat (Huawei P9) az Euronicsban vettem, és egy szerencsétlen szoftverfrissítés után nem indult el.

Kinyomtattam a szükséges papírokat, elvittem a postára, egy hétre rá pedig már vissza is kaptam. Hasonló volt a szitu barátnőm lányának telefonjával is. Leejtette és betört a kijelző sarka, viszont volt rajta törésbiztosítás. Jött a futár, berakta egy dobozba és leragasztotta. Szintén egy hét múlva ott volt az új telefon (Mate 20 light).Nem viccelek, kicserélték újra, mert állítólag nem érte volna meg javítani. Szolgáltatónál vásárolt telefon volt.

Ezt a videót viszont érdemes végignézni. Motoros srác meséli el, hogy járt a szürkeimportos telefonjával:

https://www.youtube.com/watch?v=TxzvULzuE6I


Második része:

https://www.youtube.com/watch?v=Hq2vZsq5uVs



A válaszíró 76%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/11Időpont jan. 14. 18:06 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

8#, igen, ennyi!


Nekem szavatossági időben (ami alatt ugye nem is lenne kötelessége) cserélték a telefont egy apró hiba miatt. Ennyit jelent, ha hivatalos helyről veszed a telefont.



A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/11Időpont jan. 14. 18:15 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Sürgesd meg Őket, kérd számon, hogy mégis mi tart ennyi ideig, mert az ígért 1-hez képest már 2 hónapja van náluk a telefonod, és még arra se méltatnak, hogy az ügy státuszáról értesítsenek Téged! Ha lepereg róluk, elhajtanak, akkor pedig jelentsd a fogyasztóvédelemnek, Neked abból semmi bajod nem lesz, Ők viszont duplán buknak, ha egy szavahihetetlen "sufni GSM"-ről van szó!

A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 10/11Időpont jan. 15. 00:30 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
A telefonomon van öszvisz 5 gb-nyi játék és egy darab fényképen sincs. A telefon alapból 32 GB-os de nincs rajta semmi hely.1 hónapja volt gyári állapotba állítva. Mi foglal...
Iphone 6s-em van,9 honapja van meg és nagyon gyorsan merül. Valami tipp esetleg a merülés csökkentésére?! Valaki még van ilyen helyzetbe?
Van 1 honapja vásárolt huawel p smart 2019 telefonom rádugtam tőltőre és nekiált frisiteni most meg nem tudom bekapcsolni a telefont?
A szolgáltató letiltotta a telefonomat, a tartozást pedig behajtónak adta át, amit én pár hónapja fizetek?
Hogy lássam a mobilomon töltöttségi szintet?
Kb1 hónapja vettem egy Lenovo Ideapad Z510 típusú vadiúj laptopot. Itthon wifink van és a mobilomon, a másik itthoni laptopon jó az internet, viszont az enyémen rendszeresen...

Kérdések az Elektronikus eszközök rovatbólKérdések a Mobiltelefonok rovatból

ArgumCity 728







Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!