Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Véleményed szerint melyik a...

Véleményed szerint melyik a legjobb mobilszolgáltató?

Figyelt kérdés
Összességében szerinted melyik a legjobb?

2021. szept. 20. 20:27
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

Létezik egy negyedik Digi is.


Hálózat szempontjából a sorrend a Telekom, Telenor, Vodafone, Digi.

Minőség, lefedettség, stabilitás, minden szempontból ez a sorrend.


Szolgáltatás működése Telekom, telenor kb egál, Aztán voda kicsit lemaradva, Digimeg vagy fejleszt vagy nem amióta állami kézbe került.


Ügyfélszolgálat réges-régen torony magasan a PannonGsm volt a csúcs. Aztán lett Pannon, majd Telenor. Már pannonos időkben olyan káosz alakult ki ott hogy ez mai napig csak romlott. Telekom ügyfélszolgálata is ugyan olyan, voda is. Online nem tudod elintézni, majd ha bemész és váratnak 1 órát akkor megkérdezik miért nem online intézted el? Mert nem lehet vaze...


Anno Pannonos időkben egy családi flottánk is volt, szóval egy szép összeget otthagytam minden hónapban. Majd jött egy komoly problémánk amikor nagyon fontos lett volna hogy működjenek a telefonok, de mivel a számlák gyorsan nőttek így folyton fenyegettek a kapcsolással, hiába mentem be hogy kifizetem kp -ban valami a alszámla mellékszámlájára tették folyton a pénzt és kiakarták kapcsolni a telefonokat, már név szerint ismertek az ügyintézők, de soha senki nem tudott semmit, mindig mindenki elkefélte. Aztán egy vidéki kis boltos azonnal tudta mi hogy merre és ő oldotta fel a problémát. Majd megírtam a pannonak hogy mi volt és egy kövér bocsánatkérést várnék, és pénzt sem kedvezményt nem vártam. Majd közölték 1 hónap rágódás után hogy a hülye én voltam és hát ők sosem hibáztak, csak én, mert a szabályzat mindig világos volt, és én fizettem be rossz helyre meg bla bla bla. Úgy hogy azóta én nem vagyok hajlandó szóba állni semmilyen szinten sem a Pannonnal, és nem vagyok hajlandó pannonos számlát látni a leveles ládámban mert biztos hogy kidobom és egy fillért sem fizetek be nekik.

Soha nem volt tartozásom és elmaradásom feléjük. Mai napig ott lennék ha normálisak.


Telekom kb ugyan ez, olyan útvesztők vannak az ügyintézésben, nem tudja a jobb kéz mit csinál a bal. Nem tájékoztatnak mellébeszélnek.

Van egy ősrégi telefonvonalunk, és szentimentális okokból a telefonszámot megtartanánk. Minden évben piszkálnak vele hogy legyen digitális, bár sajnos ezzel elveszítjük a telefonszámot.

Egyszer felhívnak hogy cseréljük le digitálisra, mert milyen faxa. Meg űrsebességű internet, max ADSL mai napig. Maradok a diginél inkább. Hogy akkor új ajánlatuk van. Mondom nem kell internet mellé? Nem! Nem kell telefonszámot váltani? Nem nem kell? Marad minden ahogy volt? Igen! Nem kell lecserélni semmit? nem lesz digitális a vonal semmi? Vagy egy új előfizetés, csak a számla változik, olcsóbb lesz. Valami 5k helyett 1800. Na mondom oks. El Kelett utaznom, erre 2 nap múlva hív egy futár hogy hol vagyok csomagom jött. Hát mondom honnan? Telekom! Mi? Hát azt mondja ilyen csomagokalt küldenek az új digitális vonalakhoz! Mondom mi van? Vigye vissza! ok. Haza megyek telefon süket. Ügyfélszolgálat a számot kipakcsolták, megszűnt hamarosan jön a boxom a szerelő jelentkezik és bekötik az új számomat de ő már azt látja mi lesz az új. Nagy levegőt vettem és elmondtam neki hogy akkor legyen kedves most vissza csinálni. Azt nem lehet. Ez már biztosan így lesz. Hát hogy erőll tuti van hangfelvétel és visszahallgatják. Na mondom rajta hallgassák. Persze nem hívtak vissza 2 nap után sem. Telefonos meg jött hogy köti a digitális kábelt. Mondom nekem ide nem. Én ilyet nem hagytam jóvá, nekem az eredeti telefonszám kell. Fél év veszekedés balhézás ügyfélszolgálatra járás után nagy kínlódással miután a hangfelvételen az volt amit én mondtam felsőbb jóváhagyásra kivételesen visszakaptuk a telefonszámunkat. Mobilommal ezért csak élőben vagyok hajlandó ügyet intézni, mert ott nem tudnak lerázni ha elkefélnek valamit, ott helyben meg kell oldani. Elképesztő miket művelnek.


Most meg valami robot csaj van elregéled neki azt valami fals helyre kapcsol ahol tájékoztatást kapsz hogy mucsaröcsögén hálózati kiesés van! F@sza, de nem ezért telefonáltam, majd miután meghallgattam leteszi. Problem solved. Vagy számlázásra kapcsolt, mikor az előfizetésem beállításosáról volt szó. Vagy nem érti. Aztán mikor elszakadt a cérnám és mondtam neki hogy élő emberrel akarok beszélni vagy egy rohadt menüt akkor azt mondja kapcsolom az ügyfélszolgálatot. Csaj meg azzal kezdi hogy látják mindenfelé telefonálgatom, és ez nem játék ne foglaljam az idejét a rendszernek hanem egyből próbáljak célirányosan ügyet intézni. Na mondom akkor jó hangulatban hallgassuk már vissza amit rögzített az automata. Tátja a száját de hogy ez hogy lehet, elnézést, valami nem jó, akkor megnézi mit tud tenni kapcsol a megfelelő helyre. Elnézést ez sosem szokott előfordulni. Irodában szemben a kollégám figyel, hogy hogy tudtam lő emberrel beszélni? Elmondtam neki neki is működött ott is csodálkoztak hogy soha nem volt még olyan hogy rossz helyre kapcsol az automata... Kevesebb idő élőben az ügyfélszolgálat akkor is ha az ember beesik és váratják egy órát.


Vodát nem ismerem nem volt még velük dolgom. Diginél egyszerű, soha nem veszik fel szinte ha igen akkor egy házsártos öreg asszony beleszól hogy mi van? Mintha a szomszéd asszony lenne aki utál. Persze semmit se lehet elintézni csak hiba bejelentés van kb.


Ügyfélszolgálat mindenhol sz@r.

Erre nem nagyon lehet alapozni.

2021. szept. 21. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
100%

Diginél az ügyfélszolgálattal sose volt bajom, mindig elintézték, amit akartam. A szerelők már más lapra tartoznak, nagy részük tök hülye az egészhez.

A csúcs az volt, mikor jöttek átkötni optikára. Bejön egy csávó, meg egy ukrán srác, aki egy kukkot se tudott magyarul. A srác behúzza a kábelt, rárakja a Digi modemet, a csóka meg kérdezi, hogy akkor hol a laptop, mert beállítja. Mondom neki, hogy asztali gépem van és kábellel, nem wifin. Ránéz, hogy ő ilyet sosem látott még, mondom érdekes, mert ez egy tök átlagos Linux Mint, de mondom ne fáradjon, üzemelje be a modemet, majd a többit én elintézem. Erre jön, hogy oké, akkor a router az nem kell, hanem a kábelt a modembe kell kötni. Szólok neki, hogy én bridge módba kérem, mert a saját routeremet használom, amúgyse lenne elég egy LAN csatlakozó, mikor összesen 4 eszközöm van kábelen. Erre jön itt, hogy "de olyat nem lehet, a modemet kell használni". Annyira értetlen volt, hogy hagytam, hadd kössön rá a routerből egy kábelt (azt is a 100-as portra tette a szerencsétlen a gigabites helyett) a modemre, aztán ahogy elment, hívtam is az ügyfélszolgálatot, hogy állítsák bridge módba a routert, azóta megy is gond nélkül a saját routeremmel.

2021. szept. 21. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
100%

#12 Digi: Hozzánk kiküldtek egy Román faszit aki csak románul tudott.

Elég nehéz volt vele zöld ágra vergődni. Normális volt bekötötte de hogy semmilyen nyelven nem tudott bakker. Mondom neki Magyar, Angol, Német, Francia ezekkel tudok szolgálni ebben a sorrendben. Gondoltam a Francia tudásommal akkor majd zöld ágra vergődünk. Nem így lett. :D Papíron rajzolgatva, meg mutogatva sikerült. :)

2021. szept. 21. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!