Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Számhordozás után nem aktiváló...

Számhordozás után nem aktiválódott a számom?

Figyelt kérdés
Telekomról váltottam Vodafone-ra, aktiváltam az új sim kártyám, hívni tudok, viszont engem nem tudnak hívni. Azt mondja be a hívó félnek, hogy "A hívott szám nem megfelelő". Újraindítottam 2-szer is a telóm, semmi változás. Mit tehetek?

2021. okt. 13. 13:30
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

A hívott fél nem jól írta be a számod.


+36301234567 így írja be.

2021. okt. 13. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
De elvan mentve nekik. Nem ezzel lehet a baj.
2021. okt. 13. 14:05
 3/3 A kérdező kommentje:
Közben sikerült, újraindítottam megint, és mostmár jó.
2021. okt. 13. 14:23

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!