Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone-nál pár napja váltott...

Vodafone-nál pár napja váltottam feltöltőkártyáról előfizetésre. A számom megmaradt? Miért nem tudok hivni?

Figyelt kérdés
Elvileg van 35 perc lebeszélhetőségem bármely irányba. Tört hónap miatt ennyi csak. Netem van. Viszont hivasnal azt mondja hogy a rendszer szolgáltatás jelenleg nem elérhető. Probaljam meg később a hívás. Mi lehet a gond?
2021. nov. 5. 09:20
 1/8 anonim válasza:
Hívd fel az ügyfélszolgálatot!
2021. nov. 5. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
74%
jaja valamit rosszul állítottak be az lehet a gond
2021. nov. 5. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Elvileg kell vagy kellett kapj egy másik SIM kártyát a jelenlegi helyett.
2021. nov. 7. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Nem adtak másik simet, mert a számom megmaradt.
2021. nov. 8. 09:00
 5/8 anonim ***** válasza:

A másik SIM-et is ezzel a számoddal adják.

még mindig nem máködik?

2021. nov. 8. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Még mindig. Ezért gondolom hogy lehet a tört havi számlával küldik?
2021. nov. 8. 13:07
 7/8 anonim ***** válasza:
Azért mondom, hogy kellett volna új SIM-et kapj, mert az előfizetéses SIM-ek mások, mint a kártyások. Attól függetlenül megmarad a számod..
2021. nov. 8. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Mondjuk meglep, hogy nem tudta az aki megcsinálta az egészet, hogy kell új kártya.
2021. nov. 8. 16:52

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!