Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha külföldről vettem telefont...

Ha külföldről vettem telefont de ugye a garanciája kint van azt,hogy tudom eladni?

Figyelt kérdés

2022. febr. 27. 21:41
 1/8 anonim ***** válasza:

Attól függ milyen telefon és hol vetted.

elképzelhető, hogy világgaranciája van. Nem kell semmiféle papír a gari érvényesítéséhez, mert a szervizben a sorozatszáma alapján azonosítják és látják hogy van-e rá gati.

2022. febr. 27. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

"elképzelhető, hogy világgaranciája van. "

Én a Sony-val jártam úgy, hogy azt hittem ha beviszem magyarországon egy Sony szervizbe, a világgarancia jelent valamit. Tévedtem.

2022. febr. 27. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Ezért írtam, hogy alképzelhető. Meg kell nézni a telefont, meg hogy hol vette.

Például iPhoneonnál régebben amerikában vásárolt telefont nem szervizelték nálunk, de már változott.

2022. febr. 27. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
xiaomi telefon
2022. febr. 27. 22:01
 5/8 anonim ***** válasza:

Mikor van szükségem a gyártói garanciára?


A “gyártói garancia” kifejezés alatt mind a gyártói önkéntes jótállás, mind a termékszavatosság érthető. Ezekre akkor lehet szükség, ha az a kereskedő, aki a jótállási jegyen szerepel nem tud (mert időközben megszűnt, eltűnt vagy elérhetetlen), vagy nem akar a jótállási kötelezettségeinek eleget tenni. Ilyenkor keresheted a termék gyártóját, a hazai képviseletét, a hivatalos importőrt vagy a disztribútort is.


Igaz, hogy csak a hivatalos viszonteladóknál vásárolt termékekre érvényes a gyártói garancia?


Igen, igaz. Mind a gyártói önkéntes jótállás, mind a termékszavatosság feltételei között szerepel, hogy kizárólag a Magyarországon, hivatalosan forgalomba hozott termékekre vonatkozik. Ezt teljes biztonsággal csak akkor lehet tudni, ha Xiaomi Hivatalos Partnertől vásárolsz, mint például a Xiaomishop. A hivatalos partnerek aktuális listáját a Xiaomiofficial.hu oldalon, a Hivatalos partnerek menüpontjánál találod.


Milyen feltételekkel működik a gyártói önkéntes jótállás?


Csak hivatalos, magyarországi forgalmazásban vásárolt termékre érvényesíthető, a gyártó által meghatározott és változó feltételek között (pl. egy mobiltelefon esetében 1 év, nem cserélhető akkumulátorra 1 év, fülhallgatóra 3 hónap - a részleteket a termék csomagolásában lévő “Warranty Card”-on találod). Neked kell bizonyítanod, hogy a termék hibáját nem te okoztad, és csak javítás vagy kicserélés kérhető. A feltételeket figyelmesen olvasd el, mert lehetnek egyéb kizáró tényezők (pl. kereskedelmi használat). Ha a termék mellett nincs Warranty Card csomagolva, akkor nagy valószínűséggel a gyártó nem vállalt önkéntes jótállást a termékre.

2022. febr. 27. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

5/


Nekem egyszer volt olyan sztori mint az első a gyártói garancia.Vettem egy telefont 2 év állítólag gyártói és 1 év bolti garanciával az az 3 év összesen.Aztán pár hónap múlva csődöt jelentett a bolt igaz a telefonnak a mai napig semmi baja de utána jártam a gyártó hivatalos szervizénél a garanciának és kiderült nincs semmi garanciám a telefonra.

2022. febr. 27. 23:45
 7/8 anonim ***** válasza:
"Szürkeimport" zug-gsm boltból. Ebben az esetben kopp.
2022. febr. 27. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

7/

Nem volt a telefonnal 2 év alatt semmi gond amit leírtam 6-os hozzászólásban sőt most másnál működik tökéletesen.

2022. febr. 28. 12:07

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!